فضای استان ایلام باید معنویت اربعین را درک کند/خادمان اربعین صحنه باشکوهی از خدمت رسانی به زائران ایجاد می کنند.


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891420

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ایلام در نشست مسئولان اربعین گفت: فضای استان ایلام باید معنویت اربعین را درک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز (شنبه 9 مرداد) در نشست مسئولان اربعین در مصلی ایلام. شهرستان گفت: امروز مردم عیلام مفتخرند که مردم عیلام به عنوان پایتخت خادمان اربعین شناخته می شوند.

وی افزود: مردم ایلام مردمی ایثارگر و دولت مدار هستند که همواره در تمام صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی حضور داشته اند و شهدا آرمان های انقلاب اسلامی را عرضه کرده اند.

کریمی تبار همچنین گفت: امروز همه افراد جامعه به هر نحوی که می توانند در این امر نقش آفرینی کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: اقامه نماز و نماز جمعی یکی از اولویت های اصلی است که باید به گونه ای برنامه ریزی شود که نماز در موکب ها و مراکز خدمات رسانی اقامه شود.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه، اهالی فرهنگ، بزرگان، اصحاب رسانه و …. می تواند شعائر عبادی و فرهنگ اربعین و عاشورا را انتقال دهد.

کریمی تبار گفت: تولیدات و صنایع دستی عیلام را می توان در کنار موکب ها قرار داد تا هم فرهنگ استان ایلام منتقل شود و هم اشتغال ایجاد شود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: فضای استان ایلام باید معنویت اربعین را درک کند و همه باید با هر آنچه داریم مبلغ اربعین باشیم.

وی تصریح کرد: دیدار خادمان اربعین صحنه باشکوه خدمت رسانی به زائران حرمین است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید