افزایش ورود زائران به ایلام؛ لزوم افزایش خدمات رسانی به زائران اربعین


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890824

استاندار ایلام با اشاره به اربعین گفت: در حال حاضر روزانه پنج هزار زائر وارد استان می شوند و این می طلبد خدمات خود را با زائران افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با قدردانی از اعضای ستاد اربعین استان گفت: دستگاه های اجرایی ستاد اربعین به وظایف خود به خوبی عمل کردند. امور اربعین

وی افزود: مساجد، اماکن مذهبی، سالن های ورزشی و مدارس شهرستان های زائران محل اسکان زائران خواهد بود و تمامی این اماکن در ایام اربعین در شهرهای چرداول و ملکشاهی به صورت زمینی بازدید شد.

استاندار ایلام ادامه داد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده مسیر ایلام – مهران به اربعین چهار خطه می شود و برای حدود 300 هزار نفر از مردم مهران آبرسانی و 30 مگاوات برق مهران راه اندازی می شود.

بهرام نیا بر تسریع در کار باند دوم پل صلواتی ایلام تاکید کرد و یادآور شد: عرشه این پل آماده شده و باند دوم این پل تا اربعین زیر ترافیک سنگین خواهد بود.

وی افزود: بیش از 60 هزار نفر در شهرستان های زایرجان و سایت چگاسبز اسکان داده شده اند که تلاش می کنیم این تعداد اسکان را از اربعین به بیش از 60 هزار نفر برسانیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه تدارکات، اقلام و نذورات به همت کمیته مشارکت مردمی اربعین استان برگزار می شود، گفت: محوریت اربعین امسال مردمی است زیرا هر زمان که مردم حضور پیدا کردند، موفقیت های زیادی کسب کردیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید