مردم در صحنه اصلی مراسم اربعین؛ مسئولان باید به خدمت رسانی به زائران ادامه دهند


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897222

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استان ایلام پذیرای خیل عظیم زائران اربعین حسینی است که این استان را برای رسیدن به کشور عراق انتخاب کرده اند که این یک توفیق برای استان ما است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار واقع در مرز مهران گفت: همانطور که همه می دانند، استان ایلام پذیرای خیل عظیم زائران اربعین حسینی است که از این استان برای رسیدن به کشور استفاده می کنند. عراق تصمیم گرفت که این یک موفقیت برای استان ما باشد.

وی گفت: امسال در اربعین شاهد توسعه چشمگیری بودیم که در حوزه زیرساختی نسبت به گذشته اقدامات چشمگیری انجام شده و دست اندرکاران این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با تثبیت نرخ مصوب اتوبوس نظم خوبی در سیستم حمل و نقل مسافر حاکم است و امکان سوء استفاده به کمترین حد ممکن رسیده است.

وی تاکید کرد: موضوعی که در اربعین امسال باید مورد توجه قرار گیرد، حضور مردمی در موکب های پذیرایی است که شبانه روز به صورت ناشناس به زائران خدمات رسانی می کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: بدون شک استقبال خوب زائران در اربعین امسال نام نیک وصف ناپذیری را برای استان ما به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید