بیانات رهبرانقلاب راهبردی برای مجلس یازدهم بود/ تبلیغات تعصب آمیز و توپخانه دشمن علیه مجلس انقلاب فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات و عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص دیدار اخیر نمایندگان با رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات رهبری راهبردی برای مجلس یازدهم بود چرا که مجلسی که می خواهد در خدمت مردم موفق باشد اما از سوی دیگر. دست می خواهد انقلابی بماند و مشکلات کشور را حل کند.«بردارد چاره ای جز عمل به دستورات حکیمانه اش ندارد.

سلیمی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب به این نکته اشاره می کنند که مجلس باید موضوعات اصلی را در اولویت قرار دهد، به این معناست که بدون شک ورود مجلس به چند موضوع، مجلس را از اهداف اصلی خود منحرف می کند. دریغ نکنید و تحت تأثیر حملات و تبلیغات دروغین قرار بگیرید.

عضوهیئت رئیسه مجلس گفت: رهبری تاکید کردند که تریبون مجلس یک تریبون ملی است و مانند مشی شخصی ولی فقیه نباید برای مسائل شخصی یا آسیب به آبروی افراد استفاده شود. .

وی افزود: در ادامه راه مجلس یازدهم در صورت عمل به منویات مقام معظم رهبری می توانیم کاملا موفق باشیم یعنی اگر کل مجلس به این نکات ارزشمند توجه کنند موفقتر خواهد بود.

نماینده دلیجان و محلات خاطرنشان کرد: البته تصویب مکرر مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب و انقلاب نشان می دهد که تبلیغات سنگینی علیه این مجلس تشکیل شده انجام می شود.

سلیمی در تشریح عملکرد مجلس در دوره یازدهم گفت: مجلس یازدهم به مدت دو سال و نیم برنامه ها و قوانین بسیار خوبی را تصویب کرد و در نظارت موفق بود و رهبری هم کار مجلس و هم انقلاب مجلس را تایید کردند، اما در عین حال. زمان، تبلیغات عده ای مغرض و از سوی دیگر توپخانه تبلیغاتی دشمن به قدری قوی و علیه مجلس است که گاه خودی ها را نیز به تردید می اندازد.

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس البته کاستی هایی هم داشت، از جمله مواردی که مقام معظم رهبری فرمودند تعداد پروژه ها در حوزه پژوهشی بسیار زیاد یا کم است، اما واقعیت این است که مجلس شورای اسلامی ارزیابی مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

نماینده دلیجان و محلات خاطرنشان کرد: مجلس نیز باید در همین راستا سیاست گذاری کند و اقدامات خود را قوی تر از گذشته سامان دهد، بنابراین نباید اجازه دهیم فسق و ناکارآمدی ما را اندوهگین کند و امیدواریم همچنان در اجرای فرامین رهبری در به منظور رفع اقدام در مورد مسائل و مشکلات مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید