امروز فضای مجازی عرصه نبرد جدی با دشمن است

وی افزود: سازمان بسیج پس از آغاز به کار به عنوان یک نهاد مردمی متشکل در عرصه های مختلفی که انقلاب به آن نیاز داشت در طول 43 سال انقلاب نقش آفرینی کرد.

معاون هماهنگ کننده استانداری صاحب الامر(عج) قزوین گفت: شهدای حمات و باکری ها، شهدای فهمیدی، شهدای هسته ای، شهدای عرصه امنیت، شهدای عرصه سلامت، شهدای جبهه مقاومت و بسیاری از بسیجیان درخشیدند. با این تفکر در مواقع و نقاط مختلف. که مایه افتخار امروز ماست.

برایان با بیان اینکه امروز شهدای هسته ای مایه افتخار انقلاب اسلامی شده اند، ابراز کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان لحظه ای در ضربه زدن به نظام تردید نکردند و این وعده را در طول این چهل سال به طور مستمر تکرار کردند. برای انقلاب اسلامی غیر ممکن است چهل ساله باشید

وی ادامه داد: دشمن و غربی ها همواره در سخنرانی ها و مواضع خود در فضای مجازی و واقعی اعلام کرده اند که ما 40 سال اجازه نمی دهیم انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند، اما برخلاف میل آنها انقلاب ما 40 ساله شده است.

نوع خصومت با انقلاب اسلامی تغییر کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: نهالی که امام (ره) در سال 58 ساختند تبدیل به درختی محکم به عنوان بسیج مستضعفین شده است که در انقلاب و بعد از آن نقش آفرینی می کند اما به موازات آن نیز وجود دارد. دشمنی متفاوت است، این به این دلیل است که یک روز ترور، یک روز جنگ سنگین، یک روز جنگ اقتصادی و تحریم، اما امروز نوع دشمن متفاوت است.

برین تصریح کرد: ما امروز متوجه شدیم که دشمن به فضای مجازی هجوم آورده است بنابراین باید در فضای مجازی نقش آفرینی کنیم و می خواهیم هزاران بسیجی در فضای مجازی نقش آفرینی کنند.

وی ضمن قدردانی از مرتضی امیری رئیس فضای مجازی استان قزوین گفت: زحمات ایشان محسوس است و با وجود محدودیت هایی که وجود دارد 11 سال است که با دشمن می جنگد. مسئولیت همه مسئولان و مدیران است، شاید مقام معظم رهبری فرمودند اگر مسئولیتی غیر از رهبری داشتم حتماً در فضای مجازی کار می کردم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قزوین با بیان اینکه امروز دشمن به فضای مجازی چسبیده و امیدوار است، اظهار داشت: امروز به خود می بالیم که بسیج با این عظمت این مراسم را برگزار کرد و خوشبختانه اکثر شرکت کنندگان را سربازانی تشکیل می دهند که می خواهند نقش آفرینی کنند. فضای مجازی

وی ادامه داد: تاکنون هیچ کشوری در دنیا جرات حمله به آمریکا را نداشته است تا اینکه انقلاب اسلامی در سال 58 سفارت آمریکا و در سال 2018 پادگان آمریکا را تسخیر کرد.

معاون هماهنگ کننده استانداری قزوین تصریح کرد: امروز با آمریکا و قدرت های برتر دنیا در رابطه نظامی هستیم و جرات پاسخگویی را ندارند زیرا می دانند که ایران در این زمینه توانمندی های بسیار بالایی دارد.

برین ادامه داد: اکنون دشمن همه ابزار و تجهیزات خود را وارد فضای مجازی کرده و همه را بسیج کرده است و اینجاست که باید شهدای فهمیده، حاجی و سلیمانی را در خط مقدم قرار دهیم.

وی افزود: امروز بسیج با تفکر بصیرتی و اعتقاد به انقلاب اسلامی پشتیبان ارزش ها و دستاوردهای ایران است و همین تفکر باعث شده تا هزاران رزمنده که جایگاهی برای خود داشتند در این عرصه نقش آفرینی کنند.

آگاهی و بصیرت، قدرت تفکر و یکی از شاخص های بسیجی بودن است

معاون هماهنگ کننده استانداری قزوین افزود: آگاهی و بصیرت، قدرت تفکر و یکی از شاخص های بسیجی بودن است، دانستن اینکه حق و باطل، بدی و خوبی هنوز در این دنیا وجود دارد و بدانیم در کدام جبهه باید نقش آفرینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید