فضای مجازی امروز عرصه انجام جهاد تبیین است


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910135

امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه امروز فضای مجازی عرصه تحقق جهاد تبیین است، گفت: اینکه دشمن در شاهچراغ(ع) مومنان را شکنجه می دهد و حجاب را از سر زنان ایرانی برمی دارد، تنها وجود دارد. یکی از پایه های تضعیف اندیشه انقلاب اسلامی از منطقه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; آیت الله سیداحمد علماملهادی در خطبه نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مردم مشهد در ایوان امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: انقلاب مقدس اسلامی ما سرآغاز است. یک بحث بزرگ، تعارض استکبار جهانی با جهان اسلام. در دوران قبل از انقلاب فرهنگ مدرنیته بر همه کشورهای جهان از جمله سرزمین ما حاکم بود و استکبار زیر سایه مدرنیزاسیون و سیطره این فرهنگ بر همه مستضعفان جهان قدرت و سیادت داشت. از جمله ملت ما در این شرایط، انقلاب مقدس اسلامی قبل از تلاش برای براندازی نظام مزدور آمریکا در ایران، تعارض گفتمانی اسلام و استکبار را علنی کرد، یعنی همان مشکلی که مستکبران را به وحشت انداخت و از همان روز اول با آن دشمنی کرد. صحبت کن

وی افزود: گفتمان اسلام به این معناست که مردم باید به خدا ایمان داشته باشند، به معاد ایمان داشته باشند و همه اعمال خود را مطابق میل خود و با هدف جلب رضایت خداوند انجام دهند. و تمام مال و اموالی که در مقام تأمین شکم و شهوت انسان می آید، انسان را به بردگی می کشد. در این شرایط گفتمان اسلام که معتقد است فقط رضای خدا و آخرت حجت است، این گفتمان افکار استکباری را در اذهان مردم شکسته و نظام سلطه را به جایی رسانده است که از هر توطئه ای استفاده می کنند. برای سرنگونی این نظام

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به آیات 16 و 17 سوره مبارکه اظهار داشت: اندیشه اسلام این است که «بال طوأثرون الحیات الدنیا و الاخیرات» است. خیر و ابقی”. یعنی عده ای برای دنیا ارزش قائل هستند در حالی که آخرت نیکو و ماندگار است. در این شرایط مستکبران دنیا معتقد بودند که اگرچه حکومت اسلامی کار می کند، اما فکرهای استکباری زمان زیادی می برد. از دل و ذهن مردم محو شود و گفتمان راستین اسلام ناب محمدی پیروز شود و بر این اساس توطئه های فراوانی به کار بردند و از سرنگونی حکومت و نظام موقت کوتاه آمدند و جنگ تمام عیار را بر این ملت تحمیل کردند تا پایان یابد. کار.

وی ادامه داد: امام (ره) حتی در همان زمان و در بحبوحه مصیبت ها و بحران ها، باز هم بر مسئله انقلاب تاکید داشتند و حتی مسئله جمهوری اسلامی را هم نمی گفتند، چون مسئله انقلاب، مسئله است. جمهوری اسلامی و حاکمیت آن به معنای گشایش کشور نیست، بلکه مسئله جمهوری اسلامی است، اندیشه ای است که در آن یک پسر 18 یا 20 ساله خواب شهادت در مرکز فوران را می بیند. غرایز و شهوات و این منطق می تواند ملت های تحت ستم را رهایی بخشد، همان گونه که سقوط ظالمان منطقه با از خودگذشتگی جوانان متدین و رشادت های انقلابیون در کشورهای دیگر نیز به برکت همین اندیشه محقق شد و اگر امروز شاهد هستیم. اینکه لبنان و یمن در آغوش اسلام است و با تهدید حزب الله لبنان، صهیونیست ها از استخراج نفت از دریا دست بردارند و می لرزند، این وضعیت نتیجه وضعیتی است که 43 سال پیش اسرائیل فراتر از سرزمین های جنوبی حتی آن را اشغال کرده بود. حومه بیروت

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را فراتر از ایران آورد، تصریح کرد: زمانی که انقلاب پیروز شد فقط در ایران اسلامی گفتند مرگ بر آمریکا. اما امروز این شعار از قلمروهای منطقه فراتر رفته است و حتی مردم آمریکا هم این شعار را سر می دهند.

وی تاکید کرد: بر این اساس به این نتیجه رسیدند که جنگ ترکیبی را آغاز کنند و همزمان در رسانه و میدان وارد جنگ با انقلاب اسلامی شوند. طرح بیش از 38 هزار دروغ در پنج رسانه بزرگ استکبار از جمله بی‌بی‌سی مرتبط با انگلیس، «اینترنشنال» مرتبط با دولت سعودی، «مرد و تو» مرتبط با بهایی‌ها و «رادیو فردا» مرتبط با آمریکایی‌ها. دولت برای مدت کوتاهی از 28 سپتامبر تا 9 نوامبر تنها نمونه ای از این جنگ ترکیبی است.

علم الهادی، جنگ با دین را محور اصلی تقابل اندیشه اسلامی و ایدئولوژی نظام دانست و گفت: موضوع اصلی که این مزدوران مطرح می کنند مقابله با دین است، از کل نظام جمهوری اسلامی و از همه سران نظام فقط یک نفر را هدف قرار دادند که رهبر معظم انقلاب نماد جمهوری اسلامی بود، اما بدانید که موضوع برداشتن روسری یک زن ضد دین جنایت شاهچراغ است. در این راستا، یعنی شهادت مومنان در حرم و برداشتن حجاب از سر زن ایرانی، اصرار وی برای حمله به روحانیت تنها یک دلیل دارد و آن مبارزه با اسلام و دین اسلام است. خدایا ایده انقلاب اسلامی را از منطقه رد کن.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری وظیفه همه ما را در قبال اسلام ستیزی صریح دشمن مشخص کرده اند، تکلیف چیست؟ جهاد تبیین اما این جهاد تبیین برای امام جمعه با خطبه های نماز جمعه و روحانیت با فعالیت تبلیغی تجلی می یابد و برای شما برادران و خواهران مسلمان فعال در فضای مجازی در مقام دفاع از دین و دین مصداق دارد. مقابله با دشمن در شبکه های اجتماعی، به معنای استفاده از ابزار دشمن علیه او. دشمنی که در جنگ رسانه ای خود با توسعه زیرساخت های دیجیتال جنایات بی شماری را به راه انداخت و در این شرایط مومنان به دلیل تحریف حقایق نمی توانند سکوت کنند و عزاداری کنند.

امام جمعه مشهد گفت: اگر در دفاع از این هجمه ها فضای مجازی را پر از حقایق کنید و جهاد تبیین را به عرصه وقوع بیاورید، دشمن در این فضا و در عرصه های دیگر عقب نشینی می کند. خوشبختانه در این گرفتاری ها و نابسامانی ها تعدادی از خواهران مرد آفرین ما پا به عرصه گذاشتند و در فضای مجازی پا به عرصه گذاشتند و نشان دادند که دشمن شکست ناپذیر است. دستور مقام معظم رهبری دستور جهاد همگانی است و هرکس به آن دست یابد موظف است مانند نماز صبح با دشمن بجنگد.

وی افزود: عده ای نزد ما می آیند و گلایه می کنند که چنین و چنان می شود، فلان دروغ را گفت و این و آن غلط را گفت. جواب این عزیزان را می دهم که در مقابل چه کردید؟ اینطور نیست که ما تماشاگر هجمه رسانه ای دشمن باشیم و بتوانیم از این فضا استفاده کنیم، حذف پست های مردم در شبکه های اجتماعی اولین نشانه شکست دشمن است. مدیریت دستور داده است. هیچ کس نمی تواند از این دستور سرپیچی کند زیرا دستور رهبری حتی برای مجتهدان دیگر نیز لازم الاجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید