مردم شیوه اداره کشور را با انتخابات تغییر داده اند/ مشکلات با استناد به انقلاب حل می شود


ساعت: 16:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808754

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه هر جا مسئولان تفکر انقلابی نداشتند کشور گیر افتاده است، تاکید کرد: مشکلات کشور با استناد به انقلاب قابل حل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریدونشهر ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 باخمن، انقلاب اسلامی را انقلابی دانست. خون شهدا ایران اسلامی تنها حکومت اسلامی پس از حکومت امیرالمؤمنین علیهم السلام بود که ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دین می خواستند به آن برسند.

محمدرضا جان نثاری با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیینی» تبیین ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی را بسیار حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: به آن توجهی نکنید.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در سلسله انتصابات الهی توسط نائب امام زمان – عجل الله تعالی فرجه الشریف – اداره می شود، مردم و مسئولان را از مطلق گرایی ایجابی و سلبی نسبت به عملکرد مسئولان و مسئولان نهی کرد. وی خواستار ارزیابی فرصت هایی شد که انقلاب و حکومت اسلامی برای مردم ایجاد می کند در حالی که قبل از انقلاب آبرو و حیثیت مردم و دستاوردهای امروز کشور و وضعیت معیشتی مردم پایمال شده بود. مردم امروز قابل مقایسه نیستند

معاون استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات امروز کشور تاکید کرد: هرجا که مسئولان ما انقلابی و اسلامی عمل کرده اند کشور در حال پیشرفت است و هر جا که می رویم به دنبال اعتیاد غیر از خدا بوده ایم.

ایان نثاری راه برون رفت از مشکلات کشور را استناد به اصل انقلاب و شعارهای انقلاب دانست و از مردم و کارکنان خواست به این باور برسند که می توانیم بهترین الگو باشیم.

وی پیش از سخنان خود مشکلات مردم فریدونشهر را از نماز جمعه این شهر شنید و گفت: مطالبات و اقدامات بر زمین مانده غیرممکن نیست، اما همانطور که مردم آموخته اند، مشی، روش و دبیری که توسط مسئولان قبلی دنبال شده است. می تواند یک سیاست، یک روش و یک منشی برای حل این مشکلات وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: تودیع و معرفی ما صرفاً جابجایی یک نفر نیست، بلکه به این معناست که سیاستی در کشور دنبال شده است. مردم متوجه شدند که روش و منش اشتباه است و ایده جدیدی را به ارمغان آوردند که ویژگی های خاص خود را دارد، خداحافظی و ارائه.

جان نثاری که در واکنش به خودداری مسئولان از صحبت یکی از فریدونشهری ها در خارج از دستور جلسه، اجازه صحبت با این شهروند فریدونشهری را خواستار شد، به مسئولان هشدار داد که طوری رفتار نکنند که مردم به سختی صحبت کنند. و به کارمندان در مورد رفتارهایی که باعث ترس مردم از صحبت کردن می شود هشدار دهید.

وی شهرستان فریدن شهر را جزو استان اصفهان دانست و گفت: درایت دولت حکم می کند که مردم را از مشکلات اینجا خسته نکنیم و به اصفهان مهاجرت کنیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه منابع کشور کم و مشکلات زیاد است، تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را بکنیم و با احترام به همه دیدگاه ها فقط می توان از امید و نشاط صحبت کرد چرا که دولت برای کار آمد. بدهی و مشکلات را با امید به خدا حل کن.

جان نثاری خداحافظی و مقدمه ای برای انتقال قدرت بین دو اندیشه گفت، چون مدیران قبلی در چرخه سیاسی دولت قبل بودند و با تغییر دیدگاه دولت، دولت جدید باید نیروهایی را معرفی کند که بتوانند در آن نقش داشته باشند. سبک و شخصیت

وی استاندار جدید را جوان حزب اللهی و جهادی خواند و گفت: در فریدونشهر مراقب بودیم چه کسانی را منصوب کنیم و به دنبال فردی بودیم که بتواند مردانه در میدان کار کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان هرکسی که درد مردم را بلند می کند، امید مردم را دوشادوش مردم باز می گرداند و مسئولان بی توجه را انقلابی بودن گوشزد می کند.

جان نثاری به استاندار جدید توصیه کرد: در انتخاب کارگزاران خود تسلیم پارامترهای ایمان به اسلام، انقلاب، ولایت و خدمت مردم نشوید و بدانید که او حاکم همه مردم است و هیچکس را نباید رها کرد. و بزرگ نشد و مشکلی برای مردم باقی نگذاشت، بلکه سعی کرد همه مشکلات را حل کند و بر لزوم محبوبیت و محبوبیت استاندار در بین مردم، پذیرش خود، ارتباط با مردم، رفتن به میان مردم تاکید کند. مردم و درب استانداری را باز کن مردم را بپوش.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال جناح یا گروه خاصی نیستیم و می خواهیم فقط در مورد انقلاب صحبت کنیم، گفت: در یک دولت انقلابی باید انقلاب و تفکر انقلابی به وضوح رشد کند و نیروهای انقلابی باید آغوش خود را برای ترویج افکار و رهبری باز کنند. از امام.« باش.

معاون استاندار از استاندار جدید خواست که ساعتی را کنار نگذارد و از همه فرصت ها استفاده کند و گفت: اگر مردم ببینند که مسئولان دست به دست هم می دهند و برای مردم کار می کنند، امیدوار می شوند.

جان نثاری گفت: اکنون فصل جدید حکمرانی ایجاد شده و می خواهیم با همدلی به مردم خدمت کنیم تا امید مردم آسیب دیده بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید