توسعه فوتسال در استان یکی از اهداف مهم فدراسیون فوتبال است/تغییر یک اصل اساسی است و تحول در حال پیشرفت است.

ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797624

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع اعضای کمیته فوتسال به نکاتی در خصوص تیم ملی فوتسال، حضور در جام ملت های آسیا، جوانان، فعال شدن استان ها در فوتسال و کوم به عنوان پایگاه ویژه فوتسال اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; سومین جلسه کمیته فوتسال پیش از ظهر امروز دوشنبه 13 دی ماه با حضور شهاب الدین عزیزی هادم در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در این دیدار رئیس فدراسیون فوتبال به نکاتی در خصوص روند توسعه فوتسال اشاره کرد.

شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی گفت: با وجود مشکلات مالی فراوان، تیم ملی فوتسال قبل از سفر به لیتوانی در مسابقات تایلند و بلاروس شرکت می کند. او در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و نتایج بدی نداشت. اکنون باید به فکر جوانی در این حوزه باشیم. باید زمینه را برای استعدادها و جوانان فراهم کنیم تا بتوانیم در سنین پایین زمینه را برای پیشرفت فوتسال آسیا و جهان فراهم کنیم. در این راستا نباید نتیجه گرا باشیم و برای حرکت رو به جلو باید با زمان و برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافمان جلو برویم.

عزیزی هادم همچنین با بیان اینکه استان ها باید مورد ارزیابی قرار گیرند تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند، گفت: یکی از اهداف ما توسعه فوتسال در استان ها با استفاده از نیروهای بومی است. باید به فکر توسعه فوتسال و توسعه آن باشیم. به عنوان مثال قم یکی از پایگاه های ویژه استعداد یابی در استان هاست و در این استان می توان حساب های ویژه ای را احصا کرد. جوانی و تغییر مهم است و ما برای رسیدن به اهداف خود گام برمی داریم. تغییر یک اصل اساسی است و تغییر در جریان است و شکی نیست که برای ایجاد تغییر باید سرمایه گذاری و هزینه کرد. بر این اساس می توان با ایجاد تغییرات اساسی به رشد و توسعه فکر کرد. برای رسیدن به موفقیت باید برای جوانان ارزش قائل شد.

رئیس فدراسیون فوتبال از همکاری با وزارت آموزش و پرورش برای رشد فوتسال خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما برگزاری مسابقات مختلف در حوزه آموزش و پرورش است و با همکاری این وزارتخانه راهی راه خواهیم بود. “بیایید بگیریم.

وی خطاب به اعضای کمیته فوتسال ادامه داد: مهمترین مسابقه تیم ملی فوتسال؛ دیدار از جام ملت های آسیا. باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و از اعضای کمیته فوتسال می خواهم برنامه ها و جلساتشان نتیجه فنی داشته باشد تا بتوانیم برای موفقیت برنامه ریزی کنیم و به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید