ترویج اخلاق پهلوانی و توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار دارد


زمان: 20:18
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837613

سمینار بازآموزی داوران پارادوکسیکال ملی ایران با حضور داور بین المللی IPC آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارگاه بازآموزی داوران ملی پارادوکس کشورمان امروز با حضور داور بین المللی پارادوکس کمیته بین المللی پارالمپیک آغاز شد.

ارنستا الیزابت استرادام از آفریقای جنوبی به عنوان مدرس در این سمینار بازآموزی به مدت 2 روز با حضور 27 داور ملی کشورمان (13 مرد و 14 زن) سرفصل های مورد نظر را تدریس کرد.

بخش تئوری این سمینار امروز توسط فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و بخش عملی آن فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.


* طلوع کیان: ترویج اخلاق پهلوانی و توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار دارد

نشست مدیران روابط عمومی فدراسیون های مرتبط با کمیته ملی پارالمپیک به میزبانی روابط عمومی پارالمپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست فرهاد طلوع کیان مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک با خیر مقدم به مدیران حاضر در جلسه، گفت: رویدادهای ویژه مانند هفته پارالمپیک مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.

وی با اشاره به تقسیم کار بین روابط عمومی کمیسیون و فدراسیون ها گفت: آنچه جامعه هدف را آگاه تر می کند، هم افزایی در تقسیم کار است که تاکنون به خوبی انجام شده است و فعالیت های مشترک می تواند شرط باشد. “برای اینکه بهتر از آن بفهمیم.

طلوع کیان افزود: در سند راهبرد و اقدام کلان کمیته ملی پارالمپیک 20 ساله، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مصوب شورای اجرایی و کمیته، موضوعات ترویج اخلاق قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در دستور کار است روابط عمومی باید اقدامات عملیاتی را با همکاری و هماهنگی با یکدیگر انجام دهیم.

در این نشست مدیران روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان، نابینایان و کم بینایان، تکواندو، تیراندازی با کمان، قایقرانی، سه گانه، سوارکاری، ورزش های کارگری و دانش آموزی حضور داشتند و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان سمینار به شرکت کنندگان گواهی شرکت داده می شود و داوران در مسابقات قهرمانی فراملی که تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک است و در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید