حاج قاسم سلیمانی در جنگ جهاد را تنها نمی بیند/ کرمان سرچشمه عشق برای پاسداری از حرم اهل بیت

ساعت: 07:44
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795613

سومین جلسه بررسی کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی امشب با حضور همرزم و معاون سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تقل چاپ تهران; سردار حسن رانده مشاور سابق فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در سلسله نشست های خود با منتقدان هنر و رسانه گفت: بصیرت افزایی یکی از ویژگی های خاص بود. این شهید بزرگوار.”

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عدالت خواه، سیاستمدار، پاسدار، دیپلمات و که بصیرت خود را در منطقه نیز گسترش داد.

فرمانده سپاه گفت: مقام معظم رهبری وکیل، نویسنده، کتاب خوان، امنیتی و سیاسی هستند و شخصیتی جامع دارند، شهید سلیمانی نیز ویژگی های بسیاری داشت که مردم سالاری او را خاص می کرد.

وی گفت: شهید حاج کاسم سلیمانی اتاق ویژه ای را برای مردم راه اندازی کرده تا مردم درخواست های خود را طی نامه ای اعلام کنند و ایشان نامه های آنها را پیگیری و مجوز می دهند.

سردار رانده گفت: حاج قاسم سلیمانی از شاگردان ممتاز مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود که به ایشان عمل می کرد.

علی شیرازی وارث سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: حاج قاسم تمام توان خود را برای پاسداری از حرم اهل بیت به کار گرفت که منشأ عشقی بود که در کرمان وجود داشت و وجود یک شهید موفق

وی ادامه داد: آقاسید کمال موسوی در خصوص عرفان و اخلاق با امام راحل(ره) دیداری خصوصی داشت و با حاج قاسم سلیمانی ارتباط داشت.

حجت الاسلام شیرازی گفت: حاج قاسم سلیمانی در شب عملیات والفجر 8 گفت من در هوارت اروند به فاطمه الزهرا(س) قسم خوردم که نیروها بدون هیچ آسیبی از آب عبور کنند.

وی گفت: مجالس روضه حضرت زهرا هر ساله در منزل حاج قاسم سلیمانی برگزار می شد و ایشان با صدای بلند گریه می کردند و اشک می ریختند.

به گفته حجت الاسلام شیرازی، اهل بیت به حاج قاسم، حاج قاسمی که اخلاقش با مردم و مستضعفان متفاوت بود، عنایت داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید چند کتاب درباره حاج قاسم سلیمانی بنویسیم، گفت: ایشان یکی از سرمایه های ماست که خود رئیس جمهور آمریکا تلاش کرده آن را از بین ببرد.

حجت الاسلام شیرازی امروز همه بر این باورند که حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان ملی است، گفت: هزاران کتاب درباره یکی از روسای جمهور نوشته شده است، اما برای تبیین حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و فردی که فرمانده دفاع جهانی بوده است. جنگ به مدت هشت سال.»

سردار رانده در ادامه این دیدار خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی شهادت را حیات ابدی می داند. حاج قاسم سلیمانی با همه مسائل جنگی، مسافرتی، اداری، فرهنگی و… دست و پنجه نرم می کند که پایانی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید