سرچشمه عشق مردم به حاج قاسم نگاه عاشقانه سردار دلا است

ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794867

تیموری گفت: رسانه ها باید حاج قاسم را برای آینده نگه دارند و به مسائل مربوط به میدان وحدت و مبارزه برای استقامت بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل تیموری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: این که شهید حاج کاسم را همه اقشار و انواع نگرش های اجتماعی دوست داشتند و شخصیت سردار سلیمانی، رفتار و عشق او را دوست داشتند. جامعه. «مردم برمی گردند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: سردار دلا دارای روحیه معنوی خاصی برخاسته از قرآن و مکتب الهی بود که شامل این بود. خداوند متعال همه بندگان را در هر فردی و فکری دوست دارد و همه را مورد لطف خود قرار می دهد و مواظب خود است و همه به او با چشمان محبت می نگرند، به همین دلیل شخصیت شهید سلیمانی این رفتار را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی افزود: حاج قاسم در جایی که دختر و پسرهایی را که برخی از آنها مقام دارند مانند فرزندانش را تقدیم می کند، نگاه محبت آمیز خود را نشان می دهد که برخاسته از ظاهر فراجناحی و انقلابی اوست.

تیموری یادآور شد: مکتب سلیمانی توسط مکتب انقلابی اصیل تأسیس شد زیرا در تمام مراحل کار به دستور ولی امر خود عمل می کرد و این ولایت مداری درس بزرگی برای همه اقشار در اطاعت از فرمان ولی خود بود.

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان با اشاره به نگاه محبت آمیز حاج قاسم به اقشار مستضعف جامعه گفت: این تنها یک بعد از نگاه فرهنگی این شهید بزرگوار است و ایشان برای پاسداری از حریم دین تلاش می کنند.

وی با اشاره به ماهیت وحدت اجتماعی شهید سلیمانی گفت: وقتی از منظر وحدت به آن نگاه می کنیم همه انسان هایی که نگاه عاشقانه به قداست دین دارند از هر جهت با حاج قاسم هستند. و در جهت تحقق او گام بردارند می گویند این بعد نگاه فرهنگی دیگری به حاج قاسم است.

تیموری با اشاره به نقش موثر رسانه ها در شکل دهی به اذهان جامعه گفت: رسانه باید در این مسیر کوشا باشد تا به رسالت اصلی خود عمل کند و افکار و اندیشه های جامعه را الهام بخشد چرا که رسانه انقلابی دارای روحیه مثبت دینی، فکری است. و بعد فرهنگی پست حاج قاسم با عنوان مطالب انقلابی.

مسئول کانون بسیج گرگان گفت: رسانه ها باید با پرداختن به مسائل حوزه وحدت و مبارزه استقامت، حاج کاسم را برای آیندگان حفظ کنند. رسانه ها می توانند اسنادی بسازند که برای آیندگان و شخصیت حاج کاسم مفید باشد. به عنوان یک شخصیت انقلابی در آگاهی جامعه شکل می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید