تشییع حاج قاسم تجلی باطن ملت ایران بود/ 24 میلیون نفر زیر تابوت سردار شهید سلیمانی گریه کردند.

ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797771

ابراهیم پور با بیان اینکه تشییع جنازه حاج قاسم تجلی باطن ملت ایران بود، گفت: رفراندوم یعنی تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی که 24 میلیون نفر با حجاب، بی حجابی، بدحجابی، چپ و راست زیر تابوت او گریه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سردار عظیم ابراهیم پور از همرزمان سردار شهید سلیمانی شب گذشته در سالروز شهادت سردار سلیمانی که در حاشیه میدان مرکزی کاشمر با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار داشت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی در حومه میدان مرکزی کاشمر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه عزت وجودی ما مبارزه با دروغ است و این جبهه حق و باطل امروز در دنیا به دو مکتب جبهه حق، شیعیان انقلاب اسلامی و جبهه باطل، یهودی و صهیونیست تقسیم شده است، گفت: این جبهه حق و باطل در جهان امروز به دو گروه تقسیم شده است. جنگ با 36 کشور جهان، شورش های مختلف و … تلاش کردند انقلاب را نابود کنند، اما انقلاب سر جایش است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه دشمنان با تغییر تفکر حکومت انقلابی به لیبرال به دنبال برچیدن انقلاب اسلامی ایران از درون بودند، تاکید کرد: چهار مرحله لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و براندازی نظام چهار مرحله نقشه دشمن اسلامی است

وی همچنین ادامه داد: همان افرادی که رفتند و با استکبار و سلطه خارجی و جهانی برای حاج قاسم معامله کردند و بر سر ترور حاج قاسم توافقاتی داشتند، مسئول برنامه ریزی حاکمیت داخلی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و براندازی لیبرالیسم بودند. آنها قرار گرفتند.

سردار ابراهیم پور با اشاره به اینکه اینها کسانی بودند که اغتشاشات سال 78 و اغتشاشات سال 88 را آغاز کردند و در قالب این اغتشاشات عمدتاً برای براندازی نظام برنامه ریزی کردند، اذعان داشت: اغتشاش سال 88 رسما به دستور آمریکا برای براندازی نظام اسلامی بود. انقلاب در ایران در این شورش 19 سفارت رسما وارد میدان شدند و اراذل و اوباش را سازماندهی کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم روز به روز از انتخابات فاصله می گیرند و متوجه می شوند که معاندین با مبانی انقلاب و اسلام مشکل دارند، از مجالس فاصله می گیرند و از اراذل و اوباش جدا می شوند، افزود: حداقل فردای عاشورا. 5 میلیون نفر به مناسبت حماسه 9 دی به خیابان های تهران آمدند.

رفیق سردار حاج حجام سلیمانی گفت: پیکر حاج حاجسم را به پنج شهر تهران، مشهد، اهواز، قم و کرمان منتقل کردند و در مجموع 24 میلیون نفر زیر تابوت حاج قاسم حضور داشتند. و در زیر کشتی، باز و بدون پوشش، چپ و راست گریست.

وی همچنین توضیح داد: عده ای شعار رفراندوم می دهند که ببینند این جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است؟ این مردم باید بدانند که رفراندوم یعنی تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی که نماد بسیجی، حزب اللهی، انقلابی، ولایتمدار است. زینب و… که همه زیر تابوت او گریه می کردند.

راوی دفاع مقدس با تاکید بر اینکه وقتی دشمنان متوجه شدند با لیبرالیسم اقتصادی و فرهنگی نمی توانند کشور را متلاشی کنند، نقشه بعدی خود را عملی کردند و داعش را به منطقه آوردند، خاطرنشان کرد: جنگ ما در سوریه و شام جنگی نبود. چند کشور.” – به زودی جنگ مقدمه ای برای ظهور و جنگ بین یهودیان و شیعیان شد.

وی با تاکید بر اینکه یهودیان به دنبال حذف احزاب پیش از ظهور یعنی حزب الله لبنان، جمهوری اسلامی، عراق و یمن بودند و حاج قاسم سلیمانی عامل نابودی نقشه یهود بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی فرماندهی جنگ را ندارد. یک عرصه جهانی بزرگ را فرماندهی می کند و نقشه یهودیان را خنثی می کند.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: تصمیم به شهادت و ترور حاج قاسم متعلق به ترامپ نبود، ترامپ قشر پنجم جنبش یهود بود و رهبران یهود به این نتیجه رسیدند که برای نابود نشدن حاج قاسم باید شهید شود. حاج قاسم نقشه راه ظهور یهودیان را گرفت و عزل کرد و سپس سران یهود تصمیم گرفتند برای حاج قاسم شهید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید