حضرت خدیجه کبری (س) پرچمدار حفظ حریم نبوت و امام است.


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821313

امام جمعه نیر با بیان اینکه حضرت خدیجه کبری (س) اوج فضیلت انسان و شکوه ایمان و معنویت است، گفت: مادر حضرت فاطمه زهرا (س) در واقع پرچمدار پاسداری از اسلام است. حرمت نبوت و امام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام آیت الله نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در گفتگو با متاسفم مادر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به وفات حضرت خدیجه (س) گفت: حضرت خدیجه (س) علاوه بر اینکه همسر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بود، نگین کوثر پیامبر اکرم (ص) نیز بود. رحمت و مادر امت اسلامی. در گسترش اندیشه اسلامی نقش داشتند.

وی با بیان اینکه حضرت خدیجه کبری(س) اوج فضایل انسانی و شکوه ایمان و معنویت است، گفت: مادر حضرت فاطمه زهرا(س) در حقیقت پرچمدار دفاع از اسلام، حضرت نبوت است. و امامت.

این مبلغ اسلامی به ویژگی های یک زن مسلمان که در مکتب اسلام رشد کرده است اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه(س) ثمره تربیت زن در مکتب متعالی اسلام و ثمره آن سیره حضرت است. فاطمه زهرا سلام الله علیها، پس خانواده با غسل تعمید فرزندان خود به نام حضرت خدیجه (س) در ترویج فضایل این بانوی گرانقدر در جامعه بکوشند.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به ویژگی های حضرت خدیجه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: پاکی، صداقت، امانتداری، هوش و ذکاوت، معنویت، عفاف و حجاب، شجاعت، دلاوری، سخاوت از ویژگی های این حضرت است. حضرت خدیجه (س). که باید الگوی خانواده های مسلمان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید