ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد


ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899158

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره اعزام تیم ملی به بازی دوستانه شش نفره تایلند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در ابتدا درباره اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات دوستانه شش نفره تایلند گفت: با توجه به توضیحات بازیکنان در مورد مسابقات در تایلند، متوجه شدم که این مسابقات چقدر به بازیکنان کمک کرد. بهترین چیز ممکن این است که ما 4 بازی بسیار سخت و خوب در تایلند داشتیم. مخصوصا بازی آخر که 2-0 عقب بودیم خیلی راحت برگشتیم و مساوی کردیم. همه این اتفاقات ممکن است در مسابقات رسمی بیفتد و در مسابقات تایلند هم این اتفاق افتاد.

شمس افزود: با توجه به بازیکنان حاضر در مسابقات تایلند، 14 بازیکن انتخاب و برای مسابقات جام ملت های فوتسال آماده شده اند. تعدادی از بازیکنان برای اولین یا دومین بار در مسابقات رسمی شرکت می کنند. دعوت یک بازیکن 18 ساله به تیم ملی اتفاق بسیار خوب و مثبتی است و باعث می شود فوتسالیست های جوان تلاش بیشتری کنند و خودشان را نشان دهند و سرمربی هم از نزدیک به همه بازیکنان نگاه کند.

آنالیزور جام ملت های فوتسال آسیا درباره آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شرایط بسیار خوب است. امروز و فردا بچه ها تمرین می کنند و شنبه به کویت می روند. در گروه بازی های سختی داریم اما فکر می کنم مای پوشان به راحتی از این مرحله عبور کند. اندونزی با هدایت محمد هاشمی تیم بسیار خوبی برای بازی در روز اول است. بازی های بعدی ما سخت نیست و سختی ما در مرحله حذفی است که ممکن است پسران مقابل ویتنام بازی کنند و البته در همان تورنمنت در تایلند آنها را شکست دهند. پیش بینی می کنم ژاپن به فینال می رسد و ما هم یک قدم با فینال فاصله داریم. با توجه به اینکه ژاپنی ها پاسپورت 4 بازیکن برزیلی و تابعیت ژاپن را برای آنها گرفته اند، کمی ناشناخته هستند و حریف سرسختی محسوب می شوند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در ادامه در خصوص پیش بینی خود از عملکرد ایران در جام ملت های فوتسال آسیا گفت: پیش بینی می کنم تیم ملی فوتسال کشورمان قهرمان جام ملت های آسیا شود. اتفاقات خوبی در تیم ملی افتاده و با نسل جدید روی بام آسیا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید