لایحه «حسابرسی بر حمل سلاح» در مجلس گذشته متوقف شد! / لایحه حمایت از ناجا در دستور کار مجلس قرار گرفت


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806942

عضو کمیسیون اجتماعی اسدآباد و نماینده مجلس:

کیومرث سرمدی با بیان اینکه مجلس بر اساس پیشنهاداتی قانون بررسی حمل سلاح را در دستور کار قرار داده است، گفت: بدیهی است لایحه این قانون در دوره های قبل به مجلس تقدیم شده بود اما مدتی است که به تعویق افتاده است. . نمایندگان نیز مصمم هستند با نظر کارشناسی قوه قضائیه این لایحه را بررسی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیومار سرمدی نماینده مردم اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما به شهادت یک افسر ناجا در استان فارس اشاره کرد و به شدت عصبانی شد.

وی با استناد به بیانیه مجمع نمایندگان استان همدان در پی شهادت سرکوبگرانه پلیس امنیت فارس، گفت: با توجه به محکومیت این حادثه دلخراش، باید سریعاً قانون را اصلاح کنیم تا کارکنان ناجا از کار با اراذل و اوباش مصون بمانند.

نماینده اسدآباد در مجلس با بیان اینکه امنیت انسانی هم خط قرمز مجلس و هم نظام است و با هیچکس در این حوزه آشنایی نداریم، افزود: همه باید حمایت کارکنان ناجا را داشته باشند و کمک کنند و اداره کنند.

وی با بیان اینکه مجلس بر اساس پیشنهاداتی قانون بررسی حمل سلاح را در دستور کار قرار داده است، مصمم شد و نمایندگان مصمم شدند با نظر کارشناسی قوه قضائیه این لایحه را بررسی کنند.

سرمدی تاکید کرد: این قانون قطعا عرصه را بر اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند تنگ می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید