تا خردادماه امکان اضافه شدن دوره به کاروان وجود دارد/ فدراسیون فوتبال قول داده تا پایان این ماه با کادرفنی قرارداد ببندد.


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809694

26 فدراسیون اسناد خود را برای هانگژو تکمیل کرده اند

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو گفت: فدراسیون فوتبال قول داده تا پایان ماه جاری قرارداد با کادرفنی را نهایی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با اصحاب رسانه و نشست خبری رضا صالحی امیری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. در این نشست علاوه بر رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس ساعدی، عسگر رحیمی و پیمان فهری نیز حضور داشتند.

پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگجو در این نشست گفت: تاکنون 1050 ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت رسمی بازی ها ثبت نام کرده اند و 26 فدراسیون مدارک خود را تکمیل کرده اند. با 5 فدراسیون دیگر مکاتبه کرده ایم و ثبت نام آنها تکمیل شده است. اقدامات انجام شده و شرایط خوبی داریم. ما نظارت مستقیم بر اردوهای تیم داریم، به صورت دوره ای بازدید می کنیم و در ماه های اخیر تزریق دوم از سوی کمیته ملی المپیک انجام می شود.

وی افزود: به طور میانگین بیش از 130 درصد بودجه پرداخت شده و این مبلغ آتی در راستای حمایت کاروان ما در بازی های آسیایی است. خبرهای خوبی در مورد لباس کاروان هانگزو وجود دارد و لباس های خوب قابل قدردانی است. ما برخی از بهترین شرایط پوشش را خواهیم داشت و سخت کار خواهیم کرد. ما منتظریم محدودیت های سفر به چین برداشته شود و دو راه برای پرواز به چین داریم، پروازهای چارتر محدودیت هایی برای ما خواهد داشت. پروتکل های دشواری ممکن است ایجاد شود و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: لیست رشته‌ها بسته شده یا می‌توان به کاروان ایران اضافه کرد. قابل اضافه شدن است. فردا آخرین روز ثبت نام اولیه است و فدراسیون ها به بازی های آسیایی اهمیت می دهند.

وی درباره دوپینگ گفت: ما بحران دوپینگ نداریم. باربری ها تست دوپینگ هم انجام داده اند و نمی توان هر هفته هر اکسپدیشن را آزمایش کرد. در بازی های آسیایی با ستاد مبارزه با دوپینگ هماهنگ می شویم و به عنوان یک لیست بلند عمل می کنیم.

فهری در پاسخ به وضعیت تیم فوتبال امید گفت: دوباره با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و با مهدی مهدوی کیا برای اعلام اسامی تیم امید به توافق رسیدیم. از آقای کامرانی فر خواستم که این روند را تسریع کند، اما نتوانستم با میرشاد مجیدی تماس بگیرم. آنها قول دادند تا پایان ماه جاری قرارداد را با کادرفنی نهایی کنند.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های ما وضعیت فدراسیون ها است و انتخابات در حال برگزاری است. امیدوارم چند فدراسیون دیگر هم تعیین شوند. برای 3 رویداد سال آینده، کمیسیون در مورد لباس بحث خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید