مسیگر 17 سال است که در تیم ملی فوتبال ساحلی حضور دارد. آیا امکان تعویض کاپیتان یک شبه وجود دارد؟


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893005

رئیس کمیته فوتبال ساحلی اتحادیه فوتبال ساحلی گفت: تیم ملی بالاترین اولویت کمیته فوتبال ساحلی است و در این مورد تردیدی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین محتشم رئیس کمیسیون فوتبال ساحلی فدراسیون پس از پایان اردوی ملی فوتبال ساحلی گفت: مهمترین موضوع کمیسیون فوتبال ساحلی تیم ملی و هیچ ایرادی ندارد.» ما شک نداریم، بنابراین اجازه نخواهیم داد شخص یا افراد با هر رتبه و مقامی با عملکرد خود به تیم ملی آسیب بزنند و با جدیت با این موضوع برخورد خواهیم کرد زیرا تیم ملی شخصی نیست و متعلق به تمام ملت است اینجا ایران است.

وی افزود: خوشبختانه تقویم اجرایی تیم ملی تا پایان مسابقات انتخابی آسیا و جام جهانی تعیین شده و در حال اجراست.در آخرین اردو شاهد عملکرد بسیار خوب بازیکنان مقابل آذربایجان و جوانان مستعد بودیم. به اردوی تیم ملی یزد اضافه شدند. حمایت فدراسیون فوتبال در زمینه فوتبال ساحلی ستودنی است، در این اردوی اخیر ملی پوشان ما با پرواز ویژه راهی یزد شدند و این چیزی جز توجه فدراسیون به فوتبال ساحلی را برای ما نشان نمی دهد. سه بازی مقابل آذربایجان در یزد انجام دادیم و پیروز شدیم. اواخر شهریور تیم ملی عازم تایلند می شود و در مسابقات چهارجانبه تدارکات خوبی در پیش داریم. قطعا بازیکنان جدید، مستعد و جوان تیم ملی را در این اردو همراهی می کنند، اردوی اخیر در یزد نشان داد که چقدر پتانسیل فوتبال ساحلی ایران وجود دارد. کادر فنی با توجه ویژه عملکرد بازیکنان جوان را دنبال کرده و توسعه نیروی انسانی و کاهش میانگین سنی تیم را در اولویت قرار داده است. جا دارد از میزبانی استان یزد در این رویداد تشکر کنم که این فرصت را در اختیار تیم ملی قرار داد و نشان داد که ورزش به ویژه فوتبال ساحلی برای مسئولان این استان بسیار مهم است.

محتشم همچنین گفت: در این مقطع زمانی عده ای برای رسیدن به اهداف شخصی خود درصدد ایجاد حاشیه در تیم ملی هستند اما چنین افرادی که دست به چنین اقداماتی برای ایجاد جناح بندی و باندسازی می زنند حق دخالت در امور ملی را ندارند. تیم برای دستیابی به اهداف آنها را نخواهیم داد. در برخی رسانه ها به تغییر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در روز بازی اشاره شده است، این در حالی است که اسناد مکاتباتی کمیسیون فوتبال ساحلی در اتوماسیون اداری فدراسیون توسط دبیرخانه و کل به راحتی قابل ردیابی است. دبیر، منشی. آیا امکان تغییر کاپیتان تیم یک شبه وجود دارد؟ کاپیتان هر تیم نماد شخصیت، اعتماد به نفس، فرهنگ و تجربه تیم است. هر فردی که در این موقعیت قرار می گیرد باید به این گونه مشکلات توجه زیادی داشته باشد. هیچ چیز ثابت نیست و این مشکلات ممکن است بسته به نحوه عملکرد افراد در زمان‌های مختلف تغییر کند. هم محمد احمدزاده و هم مسلم مسیگر دارایی های ارزشمندی برای فوتبال ساحلی ایران هستند، اما همانطور که قبلا هم اشاره کردم، در مورد تیم ملی با کسی مقایسه نخواهیم شد. در مورد سوابق ورزشی آقای مسلم مسیگر این نکته را هم اضافه کنم که ایشان نزدیک به 17 سال بازیکن ملی پوش فوتبال ساحلی هستند و به جز اردوهایی که مصدوم شدند در تیم ملی حضور داشتند و در تمامی اردوها و مسابقات حضور داشتند. لذا در این رابطه مطالبی در برخی رسانه ها منتشر شد که لازم دانستم در این مورد نیز توضیح دهم.



محشم در پایان گفت: امیدوارم با هماهنگی، همدلی و حمایت های موجود، فوتبال ساحلی ایران به جایگاه اصلی خود در دنیا بازگردد و ارزش و ارزش خود را به همگان ثابت کند.

دیدگاهتان را بنویسید