آیا امکان تغییر بزرگ در تشکیلات لیگ فوتبال / سراجی زیر نظر ساختمان شیخوبایی وجود دارد؟!


ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809296

احتمال حضور یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سمت ریاست سازمان لیگ فوتبال افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با برکناری موقت شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال، انتظار می رفت مهرداد سراج یکی از مخالفان اصلی رئیس سابق این فدراسیون با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. نسخه ای که در اکثر رسانه ها به عنوان خبر نهایی و رسمی منتشر می شود.

اما نتیجه جلسه نزدیک به 9 ساعته اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برای تعیین جانشین عزیزی هادم کسی جز میرشاد مجیدی نبود. رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اتفاق نظر دوستانش در هیئت رئیسه فدراسیون تا جلسه آینده انتخاباتی فوتبال ایران جانشین عزیزی هادم شد.

حالا ماجدی با اختیارات اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در هفته های آینده مسئولیت امور جاری فوتبال ایران را بر عهده خواهد داشت و در این بین معمولاً انتصاباتی را در نظر می گیرد تا کارها مطابق میل خود و سایر موارد پیش برود. اعضای هیئت مدیره به جلو حرکت می کنند. .

با توجه به خالی بودن پست های نایب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال ایران؛ میرشاد ماجدی و سایر اعضا قطعا برای تعیین سرپرست این دو سمت مهم اقدام خواهند کرد و لذا; شنیده ها حاکی از آن است که مهرداد سراج اولین کاندیدای دریافت کلید اتاق مدیر ساختمان میدان شیخوبایی خواهد بود.

مهرداد سراج به احتمال زیاد هفته آینده به سمت ریاست نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و در عین حال رئیس سازمان لیگ فوتبال خواهد رسید و از این رو یکی از مهم ترین حریفان رئیس سابق فدراسیون فوتبال به سمتی مهم خواهد رسید. . البته مهرداد سراجی برای تصدی ریاست سازمان لیگ باید از سمت مدیرعاملی باشگاه ذینفع در لیگ فوتبال (سایپا) استعفا دهد.

شنیده ها حاکی از آن است که سراجی هفته آینده از سمت مدیرعاملی باشگاه سایپا برکنار می شود و فردی با مدرک مدیریت ورزشی و تربیت بدنی جایگزین او می شود تا منعی برای حضور در سازمان لیگ وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید