استعفا از کادرفنی تیم ملی فوتسال؟ نمی دانم این خبر از کجا می آید/ مبلغ و جزئیات قرارداد مربیان خارجی را با دبیرکل در میان گذاشتیم.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807558

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: نمی دانم خبر استعفا از کجا می آید اما استعفا نداده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال درباره همکاری خود با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پس از جلساتی که با رئیس فدراسیون داشتیم، تصمیم گرفتیم جلسه ای با دبیر کل فدراسیون داشته باشیم. فدراسیون در مورد مبلغ و جزییات قرارداد مربیان خارجی تیم ملی و همچنین نحوه برگزاری اردوها با آنها صحبت کردیم و مقرر شد در پرونده های اداری آن مشکلات حل شود.

وی افزود: منتظریم تا کارهای اداری هر چه زودتر آغاز شود، صحبتی از استعفا نیست و هدف ما خدمت به فوتسال است و با دبیرکل و رئیس فدراسیون صحبت کرده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با بیان اینکه قرارداد او و دستیارانش با فدراسیون امضا نشده است، گفت: در جلسه ای که روز یکشنبه برگزار کردیم، مبالغ و جزییات قرارداد مطرح شد و حتی نحوه برگزاری آن را مشخص کردیم. قطعاً هدف عزیزی هادم و هیئت مدیره و دبیرکل فدراسیون حفظ منافع فوتبال است که بخشی از آن فوتسال است و تا امروز استعفا نداده ام و نمی دانم این خبر از کجا آمده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید