انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان در سایت ها حرفه ای نیست/ حدود 12 میلیارد تومان با پهلوان قرارداد بستیم.


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890860

برای 50 فوتبالیست همه فوتبال را قطع کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: شفاف بودن بسیار خوب است، اما درج اعداد و ارقام در وب سایت حرفه ای نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره ارقام قراردادهای بازیکنان جدید این باشگاه گفت: با ارقامی که شکل گرفته موافق نیستم اما در لیگ برتر حداکثر 6 تیم رقیب داریم و هر کدام از اینها. 6 تیم می توانند حداکثر 8 قرارداد بالای 10 میلیارد امضا کنند. کل فوتبال را برای 50 بازیکن قطع کردیم. باشگاه ها باید مدیریت کنند و پاسخگو باشند.

وی در خصوص رد پیشنهاد 12 میلیارد تومانی احسان پهلوان از سوی پرسپولیس و 18 میلیارد تومان قرارداد مجید علیاری گفت: من و آقای نکونام تصمیم گرفتیم با دقت از مجاری ها بازیکن بخریم. با پهلوان صحبت کردیم و اعلام کردیم که اولویت با شماست. اما دیدیم که آن بازیکن با تیم دیگری قرارداد امضا کرد و بعد وارد بازار شدیم. مبلغ قرارداد یکسان است. برای علیاری این مبلغ کذب محض است و اصلا صحت ندارد.

گرشاسبی همچنین گفت: شفافیت عالی است اما درج اعداد در سایت غیرحرفه ای است. مثلاً یکی از بازیکنان کیفیت بالاتری نسبت به دیگری دارد، اما او زودتر قرارداد را امضا کرده است و بازیکن دیگر دیرتر آمده و سخت‌تر بسته شده و رقم بالاتری دارد. انتشار این ارقام باعث اختلاف بین تیم ها می شود و به همین دلیل نحوه انتشار ارقام پرسپولیس و استقلال منطقی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: اگر ارقامی که پرسپولیس و استقلال منتشر می کنند واقعی نیست، باید آمار واقعی را منتشر کنند. البته ارقام واقعی پس از پایان واگذاری مشخص خواهد شد. در حال حاضر یکی از تیم هایی که این تعداد را اعلام کرده است، پس از آن تاریخ 4 بازیکن دارد. این عجله و حمله کار را سخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید