خودم را مدیون مربیان مازندرانی می دانم


ساعت: 10:59
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885782

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد با امضای قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی تیم ذوب عامل ذوب عامل در المپیک 2020 توکیو.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد با امضای قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی تیم ذوب عامل ذوب عامل در المپیک 2020 توکیو.

محمدی در حاشیه دیدار با فولادین ذوب مدیرعامل باشگاه به خبرنگار ما گفت: من در مازندران غریبه نیستم، زمانی که سرمربی بودم یا بازی می کردم تماس های زیادی با مازندران داشتم و خاطرات خوبی از مازندران دارم. “

وی با بیان اینکه مازندران نه در ایران بلکه در جهان قطب کشتی است، گفت: فکر می کنم مدیون مربیانی هستم که مازندران را ساختند و مدیون آن مربیان هستیم، مازندران پتانسیل زیادی دارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد ادامه داد: 80 درصد کشتی گیرانی که به مسابقات جهانی صربستان اعزام می شوند مازندرانی و هر 10 نفر مازندرانی هستند.

وی عامل را شهر المپیکی خواند و گفت: زمانی که امیرحسین زارع در تیم ملی جوانان حضور داشت 5 سال پیش به او قول دادم که افتخارآفرین شود و امروز یکی از افتخارات کشورمان است.

محمدی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید حمایت شود، یادآور شد: بخش خصوصی قطعا می تواند در رشد و تعالی ورزش موثر باشد، حفظ اسپانسر هنری است که باید توسط مدیرکل ورزش و مسئولان ورزش انجام شود.

وی درباره شروع مسابقات گفت: لیگ برتر کشتی فرنگی از 16 مهرماه آغاز می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید