وزیر ارتباطات: کاری که خودم را موظف به انجام آن می دانم تقویت بسترهای داخلی است

وزیر ارتباطات: کاری که خودم را موظف به انجام آن می دانم تقویت بسترهای داخلی است

روز جدید عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آنچه را که وظیفه خود می‌دانم و در حال انجام است، تقویت و حمایت از بسترهای داخلی برای ارائه ابزارهای کسب‌وکار به کسانی است که وارد آن‌ها می‌شوند.

عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا در جمع دانشجویان درباره وضعیت فعلی پیام رسان های داخلی صحبت کرده و تاکید کرده است که من به عنوان وزیر ارتباطات نظرات کارشناسی درباره بسته یا باز بودن اینستاگرام در جلساتی که آنها تصمیم می گیرند، دارم. من نظرم را می گویم، اما تصمیم با ما نیست.

وی افزود: کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که 13 عضو در دادسرای کل کشور دارد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از اعضای آن است تصمیم می گیرد هر سایت عادی را فیلتر کند.

زارع پور بیان کرد: اما کاری که احساس می کنم وظیفه خودم است و کاری که انجام می شود تقویت بسترهای داخلی و حمایت از آنها است تا کسانی که وارد این بسترها می شوند حتی مردم ابزار کسب و کار بگیرند. هر اتفاقی هم بیفتد، اگر تصمیمی برای افتتاح پیام رسان های خارجی گرفته شود، یک بستر داخلی با همه حمایت ها و امکاناتی که دولت ارائه می دهد وجود دارد و بعد مردم انتخاب می کنند. پلتفرم های خارجی نیز وجود دارند که هیچ یک از عناصر را شامل نمی شوند.

پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود که در حال حاضر تمرکز ما بر حفظ پیام رسان هایی است که مردم به آنها لطف بیشتری کرده اند و با آماده شدن زیرساخت های آنها کیفیت آنها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شاید وجود پیام رسان های متعدد در کشور ضروری نباشد، اما نمی توان آنها را به یکباره بیرون انداخت، اعلام کرد که برنامه مدونی را دنبال می کنیم تا به تقویت و احتمالا دو یا سه پیام رسان در کشور کمک کنیم. برای رفع نیازهای مردم

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز ما بر حمایت از پیام رسان هایی است که مردم به آنها لطف بیشتری نشان داده اند و زیرساخت های آنها آماده است و در این مدت کیفیت آنها افزایش چشمگیری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید