وزیر ارتباطات همان کاری را می کند که با عکسش در مسکو در مورد طرح دفاعی انجام داد

وزیر ارتباطات همان کاری را می کند که با عکسش در مسکو در مورد طرح دفاعی انجام داد

روز جدید وزیر ارتباطات همان کاری را می کند که با عکسش در مسکو در مورد طرح دفاعی انجام داد.

وزیر ارتباطات در روزهای اخیر سعی کرده به طرق مختلف به قله اخبار و توجهات صعود کند. بحث برانگیزترین بخش فعالیت آقای وزیر مصاحبه با خبرگزاری راشاتودی بود.

وزیر در این گفت و گوی تصویری سعی کرد تمام آداب و رسوم و پروتکل های داخلی را رعایت کند و حتی مصاحبه کننده روسی با حجاب اسلامی مقابل زارعپور نشست. بی گمان اینکه این تمام ماجرا نیست و خبرنگار دیگری که در مصاحبه حضور دارد پشت صحنه نشسته است و این محدودیت ها را رعایت نمی کند و با پوشش معمول روسی.

انتشار کامل و بدون ویرایش مکالمه و تضاد کاذب اتفاقات جلوی دوربین و واقعیت پشت صحنه جنجالی به پا کرد که همچنان بازتاب دارد. اتفاقی که حتی مشاور سخنگوی دولت را مجبور به موضع گیری کرد و در عین حال وزیر را مجبور به برکناری مدیر روابط عمومی خود کرد. تصمیمی که فکر را به عنوان رویداد اصلی تحریک می کند و می گوید که واقعیت مهم نیست، بلکه نحوه نشان دادن آن به مردم مهم است. قاب تقلبی

به نظر می رسد با طرح دفاع سایبری در مقیاس ملی این اتفاق بیفتد. تحلیل ها و روایت های زیادی درباره طرح دفاعی که اکنون نام آن تغییر کرده است – باز هم برای پنهان کردن واقعیت آن از دید عموم – در ماه های اخیر تحلیل ها و روایت های زیادی مطرح شده است که هیچ کدام با واقعیت ایران همخوانی ندارد و جهان امروز .

آنچه در عمل مشاهده می شود ماهیت ظالمانه این طرح و نیت طراحان و پیروان آن است، طرح حفاظتی که این روزها به تدریج در حال اجراست و هر روز مشکلاتی را به گونه ای جدید وارد زندگی ایرانیان ما می کند، در واقع با همان فاجعه فضای مجازی و راه های ارتباطی بین مردم و جهان آنچه را که وزیر ارتباطات در مصاحبه با راشاتودی می خواست به ارمغان می آورد. تحریف واقعیت و تلاش برای تغییر آن.

وزیر ارتباطات روسیه تا تهران با نشان دادن یک عکس جعلی در مصاحبه ای حقایق را پنهان می کند و با فیلتر کردن اینترنت در ایران سعی در تغییر واقعیت امروز جهان دارد. واقعیتی که روزی به عنوان عکس منتشر شده فاش خواهد شد. دنیای امروز دنیای ساختگی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید