2 بازی تدارکاتی در پیش داریم/ کاظمی با اجازه من راهی آمریکا شد اما گرمی پور را پیدا نمی کنیم!


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842569

از تیم های ملی قطر، بحرین، لبنان و اردن دعوت کردیم که به کیش بیایند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید ارمگانی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز آسمان خراش گفت: در سومین روز تمرین هستیم و پنجمین تمرین خود را دنبال می کنیم. بازیکنان کار خود را با قدرت و توانایی کامل انجام می دهند. بچه ها بعد از پایان قهرمانی با شرایط مسابقه فاصله زیادی داشتند اما بهتر می شوند و سخت تمرین می کنند که این مهم است.

وی ادامه داد: بعد از دو هفته تمرین در اینجا تصمیم می گیریم به گرگان یا کیش برویم یا به آنجا سفر کنیم و لبنان را برای یک بازی دوستانه دعوت کنیم. ممکن است تیم لبنان هم به ایران بیاید، اما اگر تصمیم نهایی برای رفتن به کیش باشد، یکی دو کشور حاشیه خلیج فارس را به ایران دعوت می کنیم تا یک بازی تدارکاتی انجام دهند. از تیم های قطر، بحرین، لبنان و اردن دعوت کردیم که به کیش بیایند. برنامه های ما برای هفته سوم تمرینی همین بازی های تدارکاتی است و قطعا دو دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. اگر تیم نباشد ما دو تیم خواهیم بود که مسابقه را برگزار کنیم.

ارمگانی گفت: پنج هفته فرصت داریم تا به جام جهانی و جام ملت های آسیا صعود کنیم. احتمالا در پایان هفته چهارم تمرینی به صربستان خواهیم رفت و با تیمی خوب دو دیدار تدارکاتی خواهیم داشت و از آنجا به قزاقستان خواهیم رفت. در ابتدا می خواستیم با تیم ملی صربستان بازی کنیم، اما مشکل ما این است که خیلی دیر شروع کردیم و زمانی برای هماهنگی نداریم. تیم های دیگر برنامه های خود را دارند، اما ارتش صربستان کافی است.

وی همچنین در مورد استفاده از جوانان با بازیکنان باتجربه گفت: هدف ما با همکاران این بود که جوانان را با بازیکنان باتجربه به بدنه تیم تزریق کنیم تا در میان مدت و بلندمدت رشد کنند و جای بزرگان را بگیرند. “حدادی منحصر به فرد است، اما او نمی تواند تمام عمرش را بازی کند و ما باید جایگزینی برای او و سایر بزرگسالان پیدا کنیم. هر چه بهتر از روز اول شروع کنید. جوانان نیز خوب کار می کنند و فقط تجربه ندارند، ما باید صبر کرد و به آنها زمان داد تا به تدریج در مسابقات تدارکاتی به سطح بالاتری برسند که در وهله اول خیلی مهم نیستند.

ارمگانی تاکید کرد: من با همه بازیکنان یک چشم ازدواج می کنم، همه مودبانه و منظم کار می کنند و نام هیچکس را به عنوان فردی ضعیف تر نمی گویم. جوانان ما خیلی خوب کار می کنند و تمام تلاش خود را می کنند.

وی همچنین با اشاره به سطح فنی بازیکنان ایرانی گفت: این موضوعی است که اگر وارد جزئیات شویم، همه بازیکنان دنیا یک سری داده دارند که برخی ضعیف و برخی خوب هستند، باید کار کنیم. برای حل این مشکل، بسکتبال ایران ویژگی های مثبت و منفی خاصی دارد که باید روی آن کار کرد تا بهتر شود.

ارمگانی درباره غیبت دو بازیکن و سرمربی تیم ملی گفت: ارسلان تا جایی که می دانم باید هفته آینده به آمریکا برود و به تیم ملحق شود. ما آرون گرامپی پور را نخواهیم یافت. . تا جایی که من می دانم او در ایران مشکلاتی دارد که باید به او فرصت دهیم تا این مشکلات را حل کند و برای تیم بازی کند. آقای صادق زاده نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید