وقتی برای تیمم کار نکنم شهرت من از بین می رود

ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802821

ساکت الهامی درباره دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: اگر بخواهیم در مورد بازی فردا صحبت کنیم، درست است که اولین بازی مربوط به قسمت دوم فصل است اما در واقع آخرین بازی ما قبل از تعطیلات نیمه تمام است. -فصل “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی درباره دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: اگر بخواهیم در مورد بازی فردا صحبت کنیم، درست است که اولین بازی مربوط به نیم فصل دوم است، اما در واقع آخرین بازی ما قبل از تعطیلات نیم فصل است. و هر دو تیم با انگیزه های متفاوتی روبرو هستند. “آنها انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز بازی دارند و دارند. تصور من این است که مسابقه سخت و از نظر بدنی چالش برانگیز خواهد بود.

وی ادامه داد: نساجی و فجر دو تیمی هستند که در نیمه اول به دلیل شرایط زمینی مصدوم شدند. بازی ها به گونه ای برگزار می شود که همه تیم ها می توانند مقابل یکدیگر پیروز شوند و یک تیم قبلا بازنده نبوده و همه تیم ها برای کسب امتیاز بازی می کنند به خصوص تیم هایی که در وسط و انتهای جدول هستند. بازیکنان ما باید به فجر سپاسی احترام بگذارند. کیفیت فوتبال این تیم با جایگاه آنها در جدول متفاوت است. فجر تیمی است که در نیم فصل اول ما را اذیت کرد و قطعا در پایان فصل جایگاه بالاتری در جدول خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: ما هم تیم بسته ای نیستیم و می دانیم که شرایط جدول چگونه است. تفاوت ما با فجری در این است که آنها چهار پنج روز بیشتر از ما استراحت می کنند و از نظر بدنی وضعیت بهتری دارند. بازیکنان ما می دانند که امتیازات در بازی فردا چقدر مهم است و خدای ناکرده فردا شاهد بازی خوبی بین دو تیم خواهیم بود و تیمی که شایسته برد است پیروز می شود.

الهامی درباره غیبت تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: در مورد مصدومان نمی توانم چیزی بگویم. ما 25 بازیکن داریم و همه بچه ها در بازی هستند. امیدوارم بازیکنانی که فردا بازی می کنند برای تیم مفید باشند. در بازی فردا اکبر صادقی مجازات می شود.

علی عسگر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: در نیم فصل با نساجی خوب بازی کردیم. البته در این دیدار در کمین گل خوردیم که به گفته کارشناسان می توانست با یک امتیاز برای ما به پایان برسد. جایگاهی که در جدول داریم نه برای ما خوب است و نه برای هواداران تیم فجر. بازیکنان ما تمام تلاش خود را می کنند و فردا بازی سختی با نساجی داریم. بازیکنان ما دست از تلاش بر نمی دارند. به هر حال باید در شیراز پیروز شویم و فردا مقابل نساجی این اتفاق می افتد. همه کسانی که در سحر منتظر پیروزی هستند باید خوشحال و خوشحال باشند که به نیم فصل دوم می روند.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای تقویت تیمش در نیم فصل دارد و اینکه فجر سپاسی می تواند فردا مقابل نساجی به اولین پیروزی فصل خود در شیراز دست پیدا کند، گفت: یک بازی دیگر باقی مانده و امروز تیم های دیگر به میدان می روند. شاید امشب برخی از تیم ها بازیکنانی را که نیاز ندارند و همچنین بازیکنانی که اضافه شده اند اعلام کنند، چون باید با نساجی بازی کنیم، باید بعد از بازی وقت بگیریم و ببینیم در نیم فصل چه می کنیم. نقل و انتقالات فکر نمی کنم اگر بخواهیم مثل نیم فصل اول باشیم و سقفی برای خودمان ایجاد کنیم نمی توانیم موفق شویم.

سرمربی فجر سپاسی گفت: باید واقع بین باشیم. بازیکنی که در تیم خوبی بازی کرده موفق بوده و قرارداد دارد قطعا تیمش را ترک نخواهد کرد. ثانیاً باشگاه اجازه جدایی این بازیکن را نمی دهد و ثالثاً برای جذب چنین بازیکنی باید دو برابر مبلغ از باشگاه قبلی خود به این بازیکن پرداخت کنیم. ما باید جلسه ای داشته باشیم و ارزیابی کنیم و ببینیم چطور می توانیم در نیم فصل به سرمربی نقل و انتقالات برویم. ما هفت یا هشت بازیکن در نظر داشتیم و اگر بتوانیم دو یا سه بازیکن به تیم خود اضافه کنیم خیلی خوب می شود. شرایط مالی به ما اجازه نمی دهد زیاد کار کنیم.

کلانتری ادامه داد: گاهی می شنویم که فجر سپاسی سرمربی هر چه خواسته در تیمش فراهم کرده است که باید بگویم اصلا اینطور نبوده است. ما قرارداد داشتیم و سقف ما زیر یک میلیارد بود. تعجب می کنم که می گویند فجر سپاسی بازیکن میلیاردی دارد و با آپشن ها قرارداد داریم. در فصل نقل و انتقالات حق با بازیکن است و می بیند جایی می رود که شرایط بهتری باشد و بعد اگر بخواهد از فجر تشکر می کند. اگر بخواهیم یک بازیکن نظامی بگیریم شاید یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. ما در فصل اول این کار را کردیم که بازیکن سرباز یکی دو میلیارد از ما درخواست کرد.

باید به این شرایط نگاه کنیم و امیدواریم بودجه خوبی در نظر گرفته شود. تیم ما باید از هر نظر تقویت شود. از من مربی باید باشگاه و بازیکن را تقویت کنم تا در نیم فصل دوم نتیجه خوبی بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که در نیمه دوم چه انتظاری از مسئولان استانی دارید، گفت: اگر اجازه بدهید در یک همایش جداگانه به این سوال به تفصیل پاسخ خواهم داد. یکی از مربیان لیگ برتری به من گفت که با این شرایط جسارت و جسارت زیادی دارم که در فجر سپاسی کار کنم و از آبرویم نمی ترسم. باید بگویم وقتی تمام تلاشم را برای فجر سپاسی نکنم و به این تیم خیانت نکنم آبروی من می رود. در فجر سپاسی با تمام وجودم کار می کنم. در دو بازی به خاطر فشاری که داشتم تا سه بامداد در بیمارستان بودم. تیم من تیم استان فارس است اگر خیلی به ما فشار بیاورند و حرف های غیر واقعی بزنند. دست کسانی که انتقاد می کنند را می بوسم.

کلانتری ادامه داد: من در تیمم تنها هستم و خیلی دردناک است. بازیکنانم گفتند هر کاری که بتوانیم برای پیروزی مقابل نساجی انجام می دهیم. از مسئولین خواستم دوره ای بگذارند تا بچه ها کنار هم باشند که نشد. این تیم برای پلیس نیست. هدف من کمک کردن است و قراردادم مشخص است. سایر مربیان 6 برابر بیشتر به من دستمزد دادند، اما من دنبال پول نیستم. آنها برای ما حاشیه ایجاد می کنند که در این دیدار گل نخوریم. ما برای تیم شهید کار می کنیم. این تیم را با تهمت گمراه نکنید. من هم می خواهم تیم اول جدول باشم و از موقعیت خود ناراحتیم. موقعیتی که الان در آن هستیم حق ما نیست. وقتی صحبت می کنیم سریع اظهارات و مصاحبه می کنند. من خیلی وقت پیش گفتم سرزمین ما مشکل دارد. در آخرین دیداری که در شیراز داشتیم از نوسازی زمین تشکر کردیم و راضی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به احتمال حضور تیمش در خارج از استان فارس، یادآور شد: در نیم فصل به باشگاه گفتم که مسابقات این تیم را خارج از استان برگزار کند. تخمین زده شد که برای هر بازی 200، 300 میلیون هزینه شود و به ما گفتند که پول نداریم. از آن زمان به بعد گفته ام که خوب است که قلبا بازی کنیم. بعد از بازی با تراکتورسازی، مدیرعامل باشگاه به ما گفت در زمین دیگری بازی کنیم، به شهر بوشهر پیشنهاد دادیم که بازی کنیم اما متاسفانه پولی نداشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید