شهید همدانی در بین استراتژیست های نظامی جهان شهرت دارد


ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889119

محمود قاسمی با اشاره به انتشار بیانیه ای در روز عاشورا از سوی یکی از یاغیان گفت: در این بیانیه هدف سران قیام افشای جنایات شورشیان در عاشورای سال 1387 بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; محمود قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به انتشار بیانیه ای در روز عاشورا توسط یکی از سران قیام گفت: منظور سران قیام در این بیانیه این است که جنایات شورشیان در عاشورای سال 88 سایه.


وی افزود: میرحسین موسوی در بخشی از این اظهارات به ابووهاب و قهرمان مبارزه با داعش توهین کرد که نشان از نفرت آنها از سردار همدانی دارد..


این کارشناس سیاسی با بیان اینکه شهید حمدانی در خارج از ایران و در بین استراتژیست های نظامی بیشتر از ایرانی ها شناخته شده است، تصریح کرد: با یک جستجوی ساده نظر بزرگان دفاعی و نظامی جهان درباره شهید حمدانی است. بودن.


وی با اشاره به اینکه شهید حمدانی یکی از بزرگترین استراتژیست های جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: شهید حمدانی بر اساس نظریات متفکران بزرگ دنیا در عرصه های نظامی و دفاعی از نبوغ بالایی در تشکیل جبهه های دفاعی و مقاومت برخوردار بود..


قاسمی گفت: هنر دفاعی و جنگی حاج حسین حمدانی این سردار بزرگ را به یکی از استراتژیست های مطرح دنیا تبدیل کرد..


وی با بیان اینکه سردار حمدانی در طول زندگی خود در پنج جبهه مختلف جنگید، تصریح کرد: سردار حمدانی قبل از انقلاب بارها توسط ساواک دستگیر و توسط ساواک شکنجه شد و از انقلابیون بزرگ ایران بود..


این کارشناس سیاسی تصریح کرد: سردار حمدانی قبل از شروع جنگ تحمیلی در جبهه ستاد دوم خود یعنی کردستان به جنگ با نفاق و تجزیه طلبان رفت..


وی افزود: سردار حمدانی در دوران جنگ تحمیلی از فرماندهان درجه اول جنگ بود و مسئولیت های کلیدی و مهمی داشت و نقش شهید حمدانی در این دوران بر هیچکس پوشیده نیست..


قاسمی برخورد با فتنه داخلی را جبهه چهارم ستاد سردار حمدانی عنوان کرد و گفت: زمانی که فتنه آمریکا 88 در تهران و چند استان دیگر، شهید حمدانی فرمانده ارتش تهران بود.


وی افزود: شهید حمدانی مستقیماً با معاندانی که به دنبال تغییر نظام بودند مقابله کرد و اگر امروز سران فتنه مانند میرحسین موسوی و فضه هاشمی کینه شدیدی نسبت به حاج حسین حمدانی دارند به همین دلیل است..


این کارشناس مسائل سیاسی پنجمین جبهه نبرد شهید حمدانی را مقابله با داعش و دشمنان خارجی عنوان کرد و گفت: شهید گمنام حمدانی سال ها جیش الوطنی را در سوریه تاسیس کرد..


وی افزود: شهید حمدانی تفکر بسیجی را در منطقه گسترش داد و یکی از عوامل اصلی پیروزی در مقابل داعش بود و در جبهه مقاومت کار بزرگی انجام داد..


قاسمی با بیان اینکه سردار حمدانی بیش از 40 سال برای پاسداری از دین، ناموس و آرمان های نظام پنج گانه جنگید، گفت: شهید حمدانی شخصیتی بین المللی است که اندیشمندان به طور مستقیم از نبوغ نظامی او یاد می کنند..


وی گفت: اگر امروز یکی از سران فتنه علیرغم محبتی که نظام به ایشان داشت در سالگرد فتنه. 88 به سردار همدانی حمله کرد که نشان از خباثت باقی مانده آن سال بود.


این کارشناس سیاسی به سوابق جاسوسی میرحسین موسوی در نخست وزیری و انتصاب وی به منافقین توسط شهید آیت اشاره و تصریح کرد: میرحسین موسوی در سال 88 او کسانی را که به عزاداران حسینی حمله کردند خداجو و آمریکا و اسرائیل آنها را سربازان خود نامیدند..


وی تاکید کرد: توهین های میرحسین موسوی به شهید همدانی مانند این است که به خاطر سکوت الف بر سر او خاک می ریزد که فقط باعث شرمندگی خودش می شود..


وی به ضرب المثل سگ دریایی کثیف نمی شود اشاره کرد و گفت: سران شورش هرچه به سرداران بزرگ ایرانی حمله کنند مشکلی جز آبروریزی برای خودشان به همراه ندارد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید