بعد از بازی با پرسپولیس و سپاهان تصمیم گرفتم اعتراض نکنم / به جوانان تیمم ایمان زیادی دارم

ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797321

به داوران گفتم در صورت مخالفت هر کدام از ما را اخراج کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم هم گفتم فردا بازی سختی خواهیم داشت اما به جوانان تیمم ایمان زیادی دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: قبلا هم گفته بودم که بازی های تیم در این فصل بسیار نزدیک است و قطعا فردا بازی سختی خواهیم داشت. هفته و ما برای یک بازی خوب آماده شدیم.

وی افزود: آلومینیوم تیم خوبی دارد و حتیبی هم تیمی را برای این فصل آماده کرده است.بازی فردا سخت است و امیدوارم هواداران دو تیم فردا شاهد یک دیدار زیبا باشند.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه آیا تیمش روحیه خوبی دارد و آیا می توان از این تیم انتظار قهرمانی داشت یا خیر، گفت: طبق گفته شما بیشترین سهم متعلق به بازیکنان و مدیریت تیم است. امیدوارم تیم ما همینطور به کار خود ادامه دهد، من از بازیکنانم تشکر می کنم و قولی که به هواداران می دهم این است که امسال برای موفقیت تیم هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

مجیدی در خصوص اینکه در بازی های گذشته به داوری اعتراض داشت، گفت: کاری که بعد از بازی با پرسپولیس یا سپاهان انجام دادم این بود که تصمیم گرفتم به هیچ وجه به داوران اعتراض نکنم. این را می توانید از داوران چهارم بازی های ما بپرسید. من و کادر فنی ام کوچکترین اعتراضی به تیم داوری نکردیم چون واقعا امکانات آنها ضعیف است.

وی تاکید کرد: آنها سیستم رادیویی دارند نه تجهیزات دیگر، به همین دلیل در بازی آخر با داور چهارم صحبت کردم و به او گفتم هر کدام از ما مخالفت کردیم اخراج کند. 3-4 مسابقه وجود دارد. ما کوچکترین اعتراضی به داوران نداشته ایم و فکر می کنم در یک فضای آرام راحتتر تصمیم بگیرند. من نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم و به آن زمان برگردم. ما داوران خوبی داریم و امیدوارم هفته به هفته پیشرفت آنها بهتر شود.

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم تیم های دیگر هم کاری را که ما انجام دادیم انجام دهند چرا که نه من و نه بازیکنانم حق اعتراض به داوران را نداریم. شما 4 بازی اخیر ما را آنالیز می کنید و می بینید که به داور چهارم گفتم اگر یکی از تیم ما اعتراض کرد یا داد زد، او را اخراج کنید. امیدوارم سایر تیم ها هم همین کار را بکنند تا داوران در آرامش به خوبی کار خود را انجام دهند.

مجیدی در خصوص برابری تیمش به دلیل استفاده از جوانی گفت: همه جای دنیا این کار را می کنند. بازیکنان جوان باید بیایند و در باشگاه بزرگی مثل استقلال که ویترین است حاضر شوند و به تیم های بهتر بروند. چند وقت پیش مثال زدم، آیا منچسترسیتی بودجه بازی با این بازیکن 21 ساله را ندارد؟ علاقه من این است که از جوانان و بازیکنان جوان برای تشکیل تیمم استفاده کنم. آینده متعلق به این جوانان است و من به جوانان تیمم ایمان زیادی دارم.

وی در خصوص عملکرد تیم آلومینیوم و دلایل موفقیت این تیم گفت: چندین مسابقه آلومینیوم را تماشا کردم و این تیم نظم بسیار خوبی دارد و حاطب بیشترین سهم را دارد که نظم خاصی به این تیم داده است. آلومینیوم بازیکنان معروف زیادی ندارد اما تیمی همگن است. اتحاد این تیم باعث موفقیت آنها شد. به بازیکنانم هم گفتم فردا بازی سختی داریم و امیدوارم هواداران دو تیم شاهد بازی خوبی باشند.

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت مظاهری گفت: مشکل او حل شده و امروز در تمرین ما حاضر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید