اقدام پرسپولیس باعث تعجب استقلالی ها شد

اقدام پرسپولیس باعث تعجب استقلالی ها شد

جمعی از بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه رضا درویش و یحیی گل محمدی به نمایندگی از آوران بهش زهرا (س) حضور یافتند و جام قهرمانان لیگ برتر را بر مزار چهره های فقید پرسپولیس گذاشتند تا به نوعی این پیروزی بزرگ را با آنها شریک شوند. be این حرکت به خودی خود زیبا بود اما زیباترین کار پرسپولیسی ها خودنمایی در مزار چهره های درگذشته استقلالی بود.

آنها در سالگرد عروج ناصر حجازی همین کار را کردند و بر مزار منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی، عارف کولی زاده، کامبیز جمالی، رضا عهدی و… نیز ادای احترام کردند. حرکتی بسیار زیبا که متاسفانه این اواخر در فوتبال ما حکم کیمیا را دارد.

بازیکنان پرسپولیس با رفتار خود نشان دادند که جدای از قوانین بازی در مستطیل سبز، قوانین اخلاقی را نیز کاملاً می شناسند و دوستی را فدای رقابت نمی کنند. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و همچنان در جام حذفی است. رقابت هایی که تا هفته آینده عنوان قهرمانی در آن مشخص می شود اما فارغ از نتیجه در جام حذفی و قهرمانی در جام حذفی، پرسپولیس با کاری که انجام داد قبلاً قهرمان شده بود. آنها هفته گذشته قهرمان لیگ برتر شدند و دیروز هم قهرمان جام اخلاق شدند تا نشان دهند ارزش های انسانی همچنان در فوتبال ایران جایگاه بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید