رفتار عجیب یک بازیکن پرسپولیس و تعجب مدیران این باشگاه

رفتار عجیب یک بازیکن پرسپولیس و تعجب مدیران این باشگاه

کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران است که هنوز تکلیفش برای فصل جدید مشخص نشده است. این بازیکن که فصل ناموفقی را در آاک آتن سپری کرد، توسط آن باشگاه در لیست مازاد قرار گرفت، اما حداقل تا لحظه تنظیم این خبر، تکلیف او برای فصل آینده مشخص نشده است. مشخص است که انصاری فرد همچنان یک فصل دیگر با AAS قرارداد دارد و سالانه 500 هزار یورو از این تیم دریافت می کند.

باشگاه یونانی که حاضر نیست این مبلغ را برای سال آینده بپردازد، حرکت های کریم برای انتخاب تیم جدید را به دقت زیر نظر دارد و امیدوار است این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد. این در حالی است که پاسخ های منفی انصاری فرد به تیم های مدعی خود در ایران و خارج از ایران با واکنش منفی باشگاه آاک مواجه شد. آنها تعجب می کنند که چرا انصاری فرد در فصل پیش از جام جهانی اینقدر در انتخاب تیمش بی دقت است.
در آغاز فصل جدید لیگ برتر ایران لژیونرهای زیادی به کشور بازگشتند. به جرات می توان گفت که اکثر آنها با درخشش در لیگ تلاش می کنند در کانون توجه قرار بگیرند و نظر کادرفنی را به خود جلب کنند. شرایط به گونه ای است که امسال فقط یک لژیونر داشتیم، امیرحسین حسین زاده.

بقیه به کشور بازگشتند اما کریم انصاری فرد حتی پیشنهاد جدی باشگاه پرسپولیس را هم قبول نکرد. با توجه به بحران ارتش سرخ در خط حمله، کریم شاید اگر پرسپولیسی شود و شانس بسیار مهمی برای دیده شدن پیدا کند می توانست از ابتدا جایگاه خوبی در ترکیب اصلی پیدا کند اما این فرصت را از دست داد. شاید این از دست دادن شانس تنها با انتخاب یک تیم خوب در اروپا قابل توجیه باشد اما با انصاری فرد اتفاقی نیفتاد.

با این شرایط بعید است کریم شانس زیادی برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی داشته باشد. به خصوص که او از جمله افرادی بود که با داستان های عجیب برخی بازیکنان همراه می شد و در اموری خارج از اختیارات یک بازیکن حرفه ای دخالت می کرد. قبل از همه این ماجراها انصاری فرد در آخرین اردوی تیم ملی غایب بود و دعوت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید