آرزوی عجیب همسر علی دایی/ همه از نفرین این زن تعجب کردند!

آرزوی عجیب همسر علی دایی/ همه از نفرین این زن تعجب کردند!

روز جدید عروسی علی دایی و جشن او که در فرمانیر برگزار شد به یکی از بمب های خبری آن زمان تبدیل شد و بیش از پنج هزار نفر به این مراسم دعوت شدند.

علی دایی بازیکن و مربی مطرح ایرانی متولد 1 فروردین 1348 در اردبیل بود. علی دایی بازیکن بازنشسته تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی که جدای از حضور در لیگ برتر ایران سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را نیز دارد. علی دایی اکنون مربی فوتبال، تاجر، کارآفرین و موسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دای است. علی دایی در بهمن سال ۱۳۹۲ در سن ۳۵ سالگی بر سر سفره عقد نشست و با مونا فاروق آذری ازدواج کرد.

جهیزیه عروس «آب» بود و برای جهیزیه اش چیز دیگری نمی خواست.

علی دایی یک سال قبل از ازدواجش در یک مهمانی خانوادگی با همسرش آشنا شد. مونا فرخ آذری که مانند علی دایی اهل اردبیل است متولد 1356 تهران و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است. دایی و همسرش سه ماه پس از ازدواجشان در فروردین 84 مراسم ازدواج خود را برگزار کردند. با شکوه بود

مراسم ازدواج علی دایی در یکی از تالارهای فرمانیه برگزار شد و بیش از پنج هزار نفر به این مراسم دعوت شدند. آن شب اکثر خیابان های فرمانیه تقریباً بسته بود.

جالب است بدانید با توجه به رسانه ای شدن مراسم ازدواج علی دایی، تعداد زیادی از مردم بدون اینکه بدانند این مراسم در کدام سالن برگزار شده به آنجا رفتند!

دایی من و همسرش در حال حاضر یک دختر به نام نورا دارند. اما همسر علی دایی از سفرهای مداوم همسرش به شهرها و کشورهای مختلف برای مسابقات مختلف فوتبال گلایه دارد.

او در جمعی که چند تن از دوستان صمیمی علی دایی و البته حسین محمدی حضور داشتند، گفت: ای کاش علی فوتبال را کنار می گذاشت، دعا می کنم این اتفاق بیفتد. اما حسین محمدی که در سال های اخیر نزدیک ترین فرد به علی دایی است، گفت بعد از نماز باید علی را فحش داد تا فوتبال را رها کند!

جدای از این صحبت ها، همسر علی دایی که البته تمایلی به صحبت با رسانه ها ندارد، در گفتگو با خبرنگار حاضر در مراسم افطار گفت: علی همسر بسیار خوب و فداکاری است که اخلاقش زمین تا آسمان است. آنچه در بیرون و در زمین دیده می شود متفاوت است. او همسری مهربان و فداکار و پدری دلسوز است که تنها عیبش این است که فوتبال را بسیار دوست دارد!

!

علی دایی و همسرش

علی دایی و همسرش

دیدگاهتان را بنویسید