همسر متاهل علی دی کیست؟ جهیزیه شگفت انگیز همسر علی دی

همسر متاهل علی دی کیست؟  جهیزیه شگفت انگیز همسر علی دی

همچنین شعبه های مختلفی از جواهرفروشی های تخصصی و نمایندگان برندهای معروف پوشاک وجود دارد، او وارد یک رستوران نیز شده است. او همچنین به عنوان یک سلبریتی در تبلیغات بیلبوردهای مختلف ظاهر می شود و همچنین با یکی از دوستان فرانسوی خود در صنایع غذایی همکاری می کند.

علی دایی درباره همسرش و نحوه آشنایی با او و همچنین در مورد مهریه همسرش صحبت های جالبی انجام داد. مونا فروح آذری، اردبیلی مانند علی دایی متولد 1356 در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی از صنایع غذایی است.

دایی من و همسرش در اردیبهشت 84، سه ماه بعد از عروسی مراسم عقدشان را برگزار کردند که مراسم بسیار مفصل و باشکوهی بود.

شاهزاده فوتبال ایران یک سال قبل از ازدواج همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود. علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: من همسر و مادرم را انتخاب کردم. علی دایی در ادامه می گوید: همسرم اولین فرزند خانواده است.

علی دایی در سال 1383 با اولی باخمن ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در مصاحبه ای در سال 2005 درباره نحوه آشنایی با همسرش و خصوصیات همسرش گفت:

همسرم از آشنایان نزدیک ماست، مادرش اردبیلی است و پدرش تبریزی و بزرگ شده تهران است. او مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی دارد و دارای مدرک لیسانس در صنایع غذایی است که هشت سال از من کوچکتر است.

نکته جالب ازدواج عمویشان مهریه همسرشان است. «به دلیل اینکه خانواده همسرم دارای اعتقادات اسلامی ارزشمندی هستند، مهریه آنها مانند مهریه حضرت فاطمه (س) است».

خیلی ها به قول این تازه واردها فکر می کردند مهریه همسرم خیلی سکه است! اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست و صداقت و حسن نیت اساس زندگی مشترک است».

علی دایی بالاخره به شایعات ازدواج دومش پاسخ داد
علی دایی در گفت و گو با 360 درباره مشکلات مختلف زندگی شخصی و فوتبالی خود صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

من فقط یک بار ازدواج کردم
همسرم در زندگی به من توصیه های خوبی کرده و همیشه در کنارم بوده و این برایم بسیار مهم است. بیشتر کارهایم را با مشورت او انجام می دهم و بعد از ازدواج وضعیت اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

گفتگوی جدید علی دی در مورد دنیز و حقیقت ازدواجش
من فقط یک بار در زندگی ام ازدواج کرده ام و این که دو بار ازدواج کرده ام اصلا صحت ندارد. ما در سال 1983 ازدواج کردیم و دو دختر داریم. این دو دختر برای من همه چیز هستند. دختر بزرگم دنیس 16 ساله است و در انگلیس تحصیل می کند. نورا 11 ساله است و با من است.

برعکس دخترم هرچی من میخوام میخواد!
تا زمانی که فوتبال بود، نورا را اصلا ندیدم. وقتی آمد خواب بود، من سرباز بودم. به ندرت پیش می آمد که با هم سفر کنیم و حالا اینها مشکلی نیست و رابطه ما خیلی بهتر شده است.

هر چه من دوست دارم دخترم نورا برعکسش را انجام می دهد. چند روز پیش به من گفت: “دیدی، من پدر استقلال بودم و این تیم قهرمان شد! به خاطر همین استقلالی شدم” به او گفتم پرسپولیس 5 سال قهرمان شده است! «امسال مهم است. او گفت گذشته را فراموش کن.

نورا عاشق یادگیری زبان کره ای است. به من گفت باید بگیرم چون گروه کره در افتتاحیه جام جهانی شرکت می کند.

دنیز، دختر علی دایی با انتشار عکس زیر نوشت: «امروز فکر کردم چیزی برای سلامتی نمانده و نشستم. یکم 5 شهریور میخواستم با این عکس ازت تشکر کنم که همیشه دوست منی و مامانم مهسا مادر عزیزم ممنونم بابت همه سختی ها و فداکاری هایی که برای من کردی.

دنیز دختر علی دایی متولد دهه 1980 است و در ایران زندگی نمی کند. همسر اول علی دی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز را با خود برد. دختر بزرگ علی دی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور بزرگ شد. او به طور جدی درگیر یک حرفه رقص است.

دختر علی دایی در اینستاگرام بسیار فعال است; با توجه به فرهنگ و نوع پوشش آنها گاهی حواشی در رسانه ها به وجود می آید.
دختر دای علی

علی دایی چند شغل دارد؟
دایی من متاهل است و دو دختر به نام های نورا و دنیز دارد. او اکنون در منطقه نیاوران تهران زندگی می کند و چندین شرکت بزرگ، چندین مغازه، یک کارخانه تولید پوشاک ورزشی را اداره می کند و عضو اتاق بازرگانی تهران است.

دایی علاوه بر لباس ورزشی به ساخت و ساز نیز می پردازد و در شمال تهران برج هایی ساخته است. علی دایی در زادگاهش گلستان (اردبیل) دبیرستانی به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخت و از خیرین اردبیل به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید