کوثری: اگر فایل صوتی فرماندهان سابق سپاه را با دقت گوش کنید با فرماندهان سپاه خداحافظی خواهید کرد.

کوثری: اگر فایل صوتی فرماندهان سابق سپاه را با دقت گوش کنید با فرماندهان سپاه خداحافظی خواهید کرد.

روز جدید محمداسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس، گفت: فایل صوتی فرماندهان سپاه بیانگر بدنه فرماندهی سپاه و سلامت این سازمان است. وی گفت: اگر فردی با دقت و صداقت به این فایل صوتی گوش کند به فرماندهان سپاه می گوید که مسائل را از نزدیک رصد می کنند و برای حفظ سلامت مجموعه تلاش می کنند.

سخنگوی تهران در مجلس با بیان اینکه فایل صوتی فرماندهان سپاه نشان دهنده اقتدار فرماندهی و سلامت سازمانی سپاه است، گفت: رسانه‌های معاند پرونده تکراری را بازنشر کرده‌اند و معتقدند سند درجه یک دریافت کرده‌اند.

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از سوی رسانه های خارجی با موضوع ادعاهای فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر برخی تخلفات اقتصادی، گفت: در آن زمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت. وظیفه اصلی و اساسی خود را به خوبی انجام دادند و نشان داده بودند که آنچه را که در واحد خود می گذرد به دقت رصد می کنند و بر لزوم برخورد با تخلفات تاکید می کنند.

وی افزود: حساسیت، دقت و اطمینانی که همیشه از سردار عزیز جعفری می دانیم در این فایل صوتی نیز دیده می شود که از معاونت اقتصادی سپاه در خصوص مسائل قراردادها و افراد به تفصیل می پرسد و در آنجا تاکید می کند که به شدت با آن برخورد شود. ، و این اتفاق به طور تصادفی رخ داد.

وی گفت: متهمان این پرونده حدود دو سال پیش محکوم شدند و اطلاعات وی توسط سخنگوی وقت قوه قضائیه فاش شد و از این رو آنچه امروز رسانه ها و مرتجعین بیگانه در منطقه دنبال می کنند نشان می دهد که چیزهای زیادی برای افشاگری وجود دارد. «نه، آنها یک فایل تکراری را بازنشر کرده‌اند و معتقدند که به اولین سند دسته‌ای دسترسی دارند.

کوثری افزود: اتفاقاً این پرونده نشان از اختیارات فرماندهی سپاه دارد که تخلف از این اختیار قابل گذشت نیست و به خاطر همین قدرت است که کارکنان سپاه کمترین تخلف را در این موارد دارند؛ البته هیچ تخلفی وجود ندارد. قابل قبول است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: اگر فردی با دقت و صداقت به این فایل صوتی گوش کند به فرماندهان سپاه می گوید که مسائل را از نزدیک رصد می کنند و برای حفظ سلامت مجموعه تلاش می کنند.

* فرماندهان سپاه با تذکرات همیشگی رهبر معظم انقلاب بر یگان نظارت دارند

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار دهندگان این فایل صوتی می خواهند به این نکته اشاره کنند که چون سپاه زیرمجموعه رهبری است در فساد دست دارند و به همین دلیل به ستون اصلی انقلاب حمله می کنند در حالی که مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، این مسائل و به طور مداوم به فرماندهان تذکر می دهند که یگان ها را رصد کنند و با هوشیاری با تخلفات برخورد کنند.

کوثری گفت: جایگاه سپاه در سال های دفاع مقدس و سپس در بازسازی کشور و حمایت از دولت های مختلف و امروز در محور مقاومت به قدری در بین مردم بالاست که این گونه عملیات های رسانه ای مضر نیست و این سلامتی است. و سازماندهی سپاه منجر به اقتدار جبهه مقاومت در منطقه و شکست نقشه های تروریستی آمریکا و متحدانش شد.

دیدگاهتان را بنویسید