سخنگوی سپاه فایل صوتی فرماندهان سابق این سازمان

سخنگوی سپاه فایل صوتی فرماندهان سابق این سازمان

روز جدید : از 5 سال گذشته ناظران سپاه با روش های فعلی و نظارت مستمر در یکی از شرکت های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون به سوء مدیریت و سوء رفتار بوده اند. سپاه برای متخلفانی که در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند، احکام صادر کرده است.

سخنگوی سپاه گفت: پخش مجدد فایل صوتی مربوط به این پرونده در راستای راهبرد ترمیم جراحات ناشی از مجاهدت های سپاه و شهید سلیمانی بر پیکره استکبار است.

سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه در گفت وگویی با اشاره به فایل صوتی قدیمی از دیدار فرمانده کل سابق سپاه با معاون اقتصادی سابق سپاه در خصوص پرونده سوء مدیریت و تخلف از یک بنیاد تعاون شرکت.سپاه. به گزارش رسانه‌های خارجی، وی گفت: از پنج سال گذشته دستگاه نظارتی سپاه با روش‌های فعلی و مراقبت‌های مستمر، مظنون به سوء مدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه بوده است. دادگاه های ارجاع و قوه قضائیه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مجرمانی که در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند، احکام محکومیت صادر کرده است.

وی افزود: در عین حال موضوع از طریق رسانه ملی توسط سخنگوی محترم قوه قضائیه علنی شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره علت انتشار مجدد این فایل صوتی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: ظاهراً انتشار مجدد این فایل صوتی در شب ۲۲ بهمن و همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای ترمیم زخم های عمیق بر جای مانده است. در پیکر استکباری سپاه و فرمانده شهید جاویدالاثرش سردار سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ نقش و مسئولیتی در بنیاد تعاون سپاه نداشته است، تصریح کرد: این حادثه بار دیگر نشان داد که سردار عالیقدر سردار حاج قاسم سلیمانی برای دشمن و نظریه دشمن شهید است غیر قابل تحمل است. قاسم سلیمانی بیشتر از قاسم سلیمانی می ترسد چرا که یک واقعیت غیرقابل انکار بیش از پیش ثابت شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سپاه و فرماندهان آن در 43 سال گذشته همواره خود را پیشمرگه و شهید ملت بزرگ ایران و اسلام عزیز دانسته اند، تاکید کرد: طهارت معنوی و عملی سپاه گواه است.

دیدگاهتان را بنویسید