فایل صوتی منتشر شده مربوط به اعتراض به داوری بازی زمستانی است/ این گفتگو ربطی به مدال شهباخ ندارد.


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821236

ازبکستان یکی از مراکز بوکس جهان است

سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: فایل صوتی منتشر شده مربوط به اعتراض به عملکرد داوران در دیدار میثم قشلاگی از مسابقات قهرمانی جهان است و ربطی به مدال معتبر ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی گل محمدی سخنگوی فدراسیون بوکس در گفتگو با تیم ملی مشترک کشورمان با تیم ازبکستان گفت: تیم ملی ایران با ترکیبی از بوکسورهای جوان و با تجربه در اردوی مشترک ازبکستان شرکت می کند. برای رشد و توسعه آنها اهمیت دارد.

وی افزود: ازبکستان یکی از مراکز بوکس جهان است که قهرمانان المپیک و جهان زیادی دارد. در این اردو چند ورزشکار ازبکستانی برای شرکت در مسابقات به رومانی رفته بودند که قهرمانان نامدار المپیکی آنها با بوکسورهای ایرانی تمرین کردند و بی شک حضور تیم ملی بوکس کشورمان در این اردو در صعود آنها تاثیرگذار خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: حضور در اردوهای مشترک بی سابقه بود، اما با وجود اینکه وضعیت مالی فدراسیون چندان مشخص نیست، تمام تلاش خود را برای آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات پیش رو انجام دادیم.

گل محمدی افزود: امیدوارم بازدید از این اردوها مثمر ثمر باشد و بوکسورهای ملی پوش کشورمان بتوانند جایزه زحمات خود را در بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و رویدادهای پیش رو دریافت کنند. قطعا برگزاری چنین اردوهایی بسیار موثر است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا شرایط بیشتری را برای چنین برنامه هایی فراهم کنیم. قصد داریم اردوی مشترکی را در ایران برگزار کنیم که قبلا با آذربایجان و قزاقستان درباره آن صحبت کرده ایم.

وی افزود: فایل صوتی جام جهانی در فضای مجازی منتشر شده است اما شاید بهتر باشد توصیه کنیم جامعه ورزش و بوکس کشور را ناراحت نکنید. این فایل صوتی مربوط به اعتراض به عملکرد داوران در دیدار میثم قشلاگی از جام جهانی است و ربطی به مدال شهبهش ندارد.

گل محمدی افزود: در پی بی عدالتی رخ داده در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های زمستانی، فدراسیون بوکس ایران تلاش کرده تا نسبت به عملکرد داوران در این مسابقات اعتراض کند. بدون شک ما در مسابقات زیادی حق غذا خوردن را دیده ایم و در این اتفاق چنان شد که به دنبال حق نماینده کشورمان باشیم. توزیع کنندگان این فایل خائنین به نظام جمهوری اسلامی ایران ورزش و بوکس هستند. شهباش با توانایی های خود توانست اولین مدال برنز جهان را برای کشورمان به ارمغان بیاورد و اگر واقعاً این مدال را بگویند با پول خریداری شده از حق تاریخ ساز کشورشان تضییع می شود.

سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: علیرضا استکی از قهرمانان نامدار بوکس است که از صفر شروع کرد، پله های ترقی را طی کرد و اکنون با توانایی های خود توانسته سکان هدایت تیم ملی بزرگسالان را در دست بگیرد. بوکسورهای ما از زمان سرمربیگری استکی در تیم ملی توانسته اند مقابل قهرمانان صاحب نام عملکرد خوبی داشته باشند و تیم ایران در این سال ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پایان گفت: خدا را شکر رئیس فدراسیون بوکس موفق به عضویت در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شد. سال 1400 با عملکرد خوب تیم ملی جوانان برای بوکس به پایان رسید. سال جدید هم شلوغ است و مسابقاتی مانند بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا، گرند اسلم و… داریم که امیدوارم به خوبی پیش برویم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید