اسماعیل کوثری: هدف از دیدار فرماندهان سپاه با روحانی مشاوره با وی بوده است.

اسماعیل کوثری: هدف از دیدار فرماندهان سپاه با روحانی مشاوره با وی بوده است.

روز جدیدجانشین سابق قرارگاه ثارولا در پاسخ به این سوال که در دیدار فرماندهان سپاه با حسن روحانی چه گذشت، به دیده بان ایران گفت: هدف ما از رفتن به نزد حسن روحانی نصیحت او بود. برای مشاوره نزد رئیس دولت رفتیم.

هفته گذشته گفتگوی امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه با روزنامه کیهان واکنش های زیادی را در پی داشت. سردار حاجی زاده در این گفت و گو از دیدار سردار شهید قاسم سلیمانی، محمدعلی جعفری، غلامحسین غیب پرور و اسماعیل کوثری با حسن روحانی رئیس جمهور وقت که حسن روحانی به دلیل برخی اظهاراتش مورد بازجویی و محکومیت قرار گرفت، خبر داد.

سردار اسماعیل کوثری فرمانده حاضر در جلسه است که در گفت و گو با دیده بان ایران گفت:

* آقای کوثری! هفته گذشته به نقل از سردار حاجی زاده گفته شد شما هم در جلسه ای که برخی از فرماندهان سپاه با آقای روحانی داشتند شرکت کرده اید. این جلسه برای چه بود؟

بله من در این جلسه بودم. در این جلسه با آقایان حاجی زاده، جعفری، حاج کاسم، بنده و آقای گیب پرور در مورد مشکلات اساسی کشور صحبت کردیم. بحث اصلی این بود که شما اکنون رسما رئیس جمهور جمهوری اسلامی هستید و ما به شما کمک می کنیم تا به اهداف دولت خود برسید. سپاه می تواند در این راه به دولت کمک کند و در نهایت به آقای روحانی گفته شد که حواس خود را به داخل معطوف کنید. با آنها درباره کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای و برداشتن گام های بیشتر برای خدمت به مردم صحبت کردیم. در نهایت حضرت آقا تاکید می کنند که اگر دولت به این امر نیاز دارد ما حاضریم به آن کمک کنیم زیرا دولت حکومت جمهوری اسلامی است. اما در مورد گام های بعدی که روحانی برداشته است، زمانی دیگر صحبت خواهم کرد.

سوال: آقای روحانی در پاسخ به سخنان شما و سردار سلیمانی چه گفت؟

من نمی دانم آقای روحانی در پاسخ به حاج قاسم چه گفته است، اما مشخص است که هدف ما این بود که برای نصیحت نزد حسن روحانی برویم. نزد او رفتیم تا نصیحتش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید