شرح برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805149

همزمان با دهه مبارک فجر شش جشنواره به همت اداره کل فرهنگ اسلامی و استانداری خوزستان در استان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت: برگزاری جشنواره شعر رضوی جشنواره فیروزه استان خوزستان به زبان عربی در شوش جشنواره مطبوعات خوزستان در اهواز، اختتامیه سوگواره ملی «سردار دلها» در شوش، نمایشگاه کتاب و شب شعر فجر در تمامی شهرستان ها از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن دهه چهل و سوم فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر در اهواز، برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر در اهواز، بهبهان و دسفول، برگزاری همایش های استانی در خوزستان جان در تمامی شهرستان ها، برگزاری هفته فیلم و عکاسی در اهواز، برگزاری جشنواره ملی تئاتر. ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه کتابخوانی تشریح حضور در همه شهرستان ها، برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «فرایندهای انقلاب» در شهرستان های ایذه، مسدسلیمان و رامهرمز، ایجاد حلقه های آموزشی و روایی با موضوع دوران انقلاب اسلامی در شهرستان ها. اهواز، باغملک، بهبهان، رامهرمز، اندیمشک، دزفول، شوش و شوشتر از دیگر برنامه های دهه فجر این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: توزیع معیشت به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در اهواز، اندیمشک و اندیکا، تولید محتوا، دستاوردها و موفقیت های اجرایی از زمان انقلاب فضای مجازی در همه شهرستان ها، غبارروبی عتبات عالیات. شهدا و دیدار با خانواده شهدای انقلاب در تمامی شهرها، تزیین محیط اداری با پرچم جمهوری اسلامی ایران و غیره. در تمامی شهرستان ها برگزاری جشن انقلاب اسلامی در ماه رجب در تمامی شهرستان ها، ایجاد نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در اهواز، شوش، دسفول و باغملک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اهواز ارسال بیانات به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از طریق پیامک در سراسر استان و برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن در اهواز، شوش، باوی، حمیدیه و شوشتر از جمله برنامه های دهه مبارک فجر و جشن چهل و سومین است. سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره کل فرهنگ اسلامی و رهبری خوزستان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید