200 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در الشتر برگزار می شود


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805019

سرهنگ فرج الهی گفت: سپاه شهرستان الشتر نزدیک به 200 برنامه در دهه مبارک فجر اجرا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ عبدالرحمن فرج اللهی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این ایام فرصتی است برای بازنگری در ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، سپاه شهرستان نزدیک به 200 برنامه در این راستا اجرا خواهد کرد.

وی افزود: در اولین روز از دهه مبارک فجر همزمان با دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، موکب راهپیمایی و نواختن زنگ انقلاب را در یکی از مدارس شهرستان خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی و برجسته سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و پایگاه های مقاومت گفت:

وی تصریح کرد: برگزاری بازی های بومی محلی مردم محلی، رزمایش بزرگداشت انقلاب فرهنگی در فضای مجازی، اجرای سرودهای مجالس و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های سپاه در این منطقه از شهرستان است.

فرج الهی با اشاره به اجرای برنامه ویزیت رایگان و اعزام تیم های پزشکی به مناطق فقیرنشین در ایام دهه مبارک فجر گفت: و این ویژه خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان الشتر گفت: به امید خدا با رعایت پروتکل های بهداشتی 31 اسفند باچمن با حضور همه کارکنان، بسیجیان و مردم شاهد حضور پرشور و باشکوهی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید