رژه خودروها و خودروها در اهواز به مناسبت دهه مبارک فجر

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805147

مصادف با سالروز قیام تاریخی امام خمینی(ره) بود.

مراسم رژه خودروها و خودروها صبح امروز از فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز به سمت گلزار شهدا به مناسبت ورود و ورود تاریخ نگار امام خمینی (ره) به میهن در 12 بهمن 95 و آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد. انقلاب اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صبح امروز به مناسبت ورود و ورود امام خمینی (ره) به وطن در 12 بهمن 57 و آغاز هجرت از فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز به سمت گلزار شهدا، موکب و رژه ماشینی برگزار شد. انقلاب دهه فجر

موتورسواران همراه با عکس های رهبر معظم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان شهید مقاومت و شاخه های گل وارد فرودگاه و در بلوار آیت الله بهبهانی گلزار بهشت ​​آباد اهواز شدند و تسبیح آن حضرت را قرائت کردند. شهدا.

همچنین مراسم نمادین استقبال از امام خمینی (ره) در میهن ساعت 9:33 صبح با نوای سرود “خمینی ای امام” در سالن فرودگاه شهید سلیمانی اهواز توسط گروه دانش آموزی در مطابق با رویه های بهداشتی

امام خمینی (ره) در 12 بهمن 1357 پس از ورود به وطن عازم بهشت ​​زهرا شد و در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال مردم قرار گرفت و خطاب به دولت نامشروع بختیار سخنرانی تاریخی ایراد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید