اجرای 750 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در اراک / اجرای رزمایش مذهبی در محله

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804885

سرهنگ مهجوری در تشریح برنامه های سپاه و بسیج اراک برای گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در ایام دهه فجر امسال بیش از 750 برنامه در مناطق مختلف اراک هدف گذاری شده است. با توجه به شرایط کرونری، تمامی برنامه ها با ستاد مرکزی کرونا و محدودیت های جمعیتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در جمع خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در ایام الله دهه فجر باید به آن توجه ویژه شود تبیین دستاوردهای دهه مبارک فجر است. انقلاب اسلامی «برای دستیابی به توان و ظرفیت لازم، رسانه ها باید نقش مهمی ایفا کنند.

وی افزود: 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها و تحریم های وحشیانه دشمن، امروز در اوج صلابت و سربلندی قرار گرفته و به درختی تنومند تبدیل شده است که ادامه دهنده راه حیات و شکل گیری است. . تمدن اسلامی به زور «می بخشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ایران اسلامی امروز به برکت خون پاک شهدا مستحکم است و در بسیاری از عرصه ها علاوه بر دستاوردها و پیشرفت های بزرگ، سیر صعودی نیز دارد و امروز همه باید ایران قدرتمندی داشته باشند. نسل جوان.” توضیح دهید.

وی در تشریح برنامه های سپاه و بسیج اراک برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: در ایام الله دهه فجر امسال در اراک بیش از 750 برنامه در حوزه های مختلف متمرکز شد. مقر تاج و محدودیت های جمعیتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته می شود.

سرهنگ مجوری افزود: اجرای رزمایش یاری مؤمنان در قالب محله محوری و با محوریت مساجد و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر است که با هدف توزیع بیش از 5 هزار بسته انجام می شود. برای امرار معاش.»

وی ادامه داد: بهره برداری از منازل محرومان از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است که در آن امسال 43 خانه محروم واگذار شده است و نهضت ساخت منازل محرومان بسیجی با قوت ادامه خواهد داشت. “

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: در ایام الله از دهه فجر گروه های جهادی به صورت تخصصی و در قالب اردوهای جهادی به ارائه خدمات ادامه می دهند. بیش از 360 گروه جهادی در شهر اراک برای خدمت به مردم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه ها در فضای باز و با رعایت رویه های بهداشتی برنامه ریزی شده است، گفت: راه اندازی کلینیک های دامپزشکی در روستاها، انجام پیشخوان های خدماتی و مشاوره با در دسترس بودن دستگاه ها و کارشناسان از دیگر برنامه هایی است که از دوازدهمین دوره باخمن آغاز شد. و تا پایان ایام الله از دهه فجر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مجوری افزود: برنامه ای با عنوان 15 شب، 15 مسجد و 15 جشن انقلاب با همکاری تبلیغات اسلامی با رویکرد نشاط انقلابی با محوریت مساجد و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در پیاده راه امیرکبیر به مدت 4 روزهای 18 تا 22 باخمن برنامه دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده های معظم شهدا، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، گلزارهای امام خمینی (ره) در اراک، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی، جشنواره مانکن و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود. خدایا دهه فجر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید