اجرای 43 برنامه در ایام دهه فجر در رواق


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805418

وی گفت: بیش از 43 ویژه برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان ایوان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود احمد آقایی فرمانده سپاه ناحیه ایوان در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران را از یوغ اطاعت رها کرد و استقلال و عزت را برای ملت به ارمغان آورد. انقلاب بزرگ الهی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ایران اسلامی را که در عصر سیاه تاگوت در معادلات جهانی نظام بین الملل جایگاهی ندارد، به لطف خداوند متعال امروز در سطح قدرت جهانی قرار داد. و رهبری نبوی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای علی) نه تنها توده‌های ملت‌ها، بلکه حاکمان و قدرت‌های عالی جهان به ایشان با احترام و عزت می‌نگرند.

وی گفت: سه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در طول حیات این انقلاب باعث شد که هر روز بر عظمت ملت ایران افزوده شود و در سایه ولایت به آرمان های انقلاب دست یابد. . فکیه.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 43 سال عمر خود به برکت انقلاب از هر ترفندی برای براندازی نظام استفاده کردند و هر بار با شکست مواجه شدند. هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم

وی ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 43 برنامه ویزا در رده های مختلف سپاه شهرستان برگزار می شود که جشن های انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزارها از معروف ترین آن ها است. شهدا، دیدارهای بصیرتی، مربوط به جشن انقلاب در پایگاه ها ….

احمد آقایی در پایان ارائه خدمات انقلاب به نسل سوم و چهارم که امام راحل و انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند، خاطرنشان کرد: ایشان دشمن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید