ارائه خدمات رایگان پزشکی در ایام دهه فجر در شهرستان های خراسان شمالی

ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806761

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی گفت؛

عیسی برگی گفت: ویژه برنامه های بهداشتی و درمانی دهه فجر امسال همزمان با 12 بهمن در کل استان در اولین روز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی برجی مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک در خصوص برنامه های بهداشتی و درمانی دهه فجر خراسان شمالی گفت: این برنامه ها در راستای خدمت رسانی به مردم استان از 12 و 13 آغاز می شود. باخمن با هماهنگی متخصصین زنان، چشم، اطفال، دندانپزشکان و پزشکان عمومی ویزیت رایگان شهرستان گلستان و درمانگاه حفاظت حرم با مشارکت تیپ مردمی استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه 12 بهمن ماه اکیپ های پزشکی و روانپزشکی برای خدمات رسانی به مردم منطقه به چناران شهرستان بوینور اعزام شدند، گفت: همچنین در 13 بهمن ماه در نظر داریم خدمات پزشکی و دندانپزشکی را به خانواده بوینور ارائه دهیم. مرحله اجرا

بورگی همچنین ادامه داد: در باخمان چهاردهم و پانزدهم خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مردم مناطق کمتر برخوردار اسفراین ارائه شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بهمن ماه.

برجی یادآور شد: هماهنگی و برگزاری اردوی جهادی پزشکی در حاشیه شیروان با مشارکت تامین اجتماعی در 20 بهمن ماه پیش بینی شده است.

این مسئول همچنین ارائه خدمات درمانی و تخصصی در مسجد جامع بجنورد در ایام 21 بهمن واحد بسیج خواهران جامعه پزشکی را از دیگر فعالیت های در دست اقدام عنوان کرد.

وی توزیع غذای کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام علی (ع) بوینورد، راه اندازی و افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان بنت الهدی و ایجاد فضایی برای مراکز درمانی را از دیگر موارد ذکر کرد. بخش هایی از این فعالیت ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید