دفتر خدمات در ایام دهه فجر توسط تمامی ادارات استان یزد معرفی شود/ واکسیناسیون در مسیر باخمن در 31 اسفند انجام شود.

ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802437

عزیزی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با اشاره به انجام واکسیناسیون در اسفندماه در 22 باخمن گفت: دفتر خدمات رسانی باید در ایام دهه فجر توسط تمامی ادارات استان یزد معرفی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) پیروزی انقلاب را بزرگترین عید جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید خوب عمل کرد تا نشان دهیم با اینکه دو سال است در زمان ولیعهدی هستیم و در مراسم دهه فجر مشکل داریم، اما انقلاب اسلامی در دل مردم جای دارد.

وی افزود: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های دهه فجر حائز اهمیت است و بدون شک اجرای آن تاثیر بسیار خوبی بر جوانان، نوجوانان و کودکان خواهد داشت.

عزیزی گفت: دیدار با امام جمعه یزد باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این دیدارها به صورت روزانه در دهه مبارک فجر برگزار شود و رعایت پروتکل ها نیز در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اینکه دفترچه خاطرات انقلاب در اختیار کمیته های ستاد دهه فجر در استان قرار می گیرد، افزود: انقلاب اسلامی باید در دستور کار همه دستگاه ها باشد و این ساخت و سازها باید تا میلاد امام زمان (عج) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های استان یزد باید دفتر خدمات رسانی را در دهه فجر اجرا کنند، افزود: این دفتر خدمات رسانی به هر شکلی که باشد باید در اختیار ادارات باشد و مشکلات مردم برطرف شود.

عزیزی بیان کرد: تمامی گروه ها، کمیته ها و ستادهای دهه فجر در برنامه های اصلی و کلان تعیین کننده جمعیت باید اطلاعات لازم را در اختیار پلیس قرار دهند تا نظم و انضباط در آن رعایت شود و مشکلی برای اجرای برنامه وجود نخواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: همه دستگاه ها در مسیر راهپیمایی 22 بچمن بیانیه گام دوم و برنامه های اجرا شده و آتی را در قالب نمایشگاه، خبرنامه و … مطرح کنند.

وی در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد باید برای بحث خدمات درمانی و واکسیناسیون در اسفند باخمن برنامه ریزی کند تا مردم بدون مشکل این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید