بهره برداری از 50 پروژه بزرگ زیربنایی در استان یزد در ایام الله دهه فجر


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805359

معاون استاندار یزد از هماهنگی امور عمرانی خبر داد؛

ابوالحسینی گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 50 پروژه بزرگ زیربنایی در قالب 267 پروژه در یزد به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی عمرانی استاندار در نشست خبری با خبرنگاران استانی با بیان اینکه 50 پروژه بزرگ زیربنایی در قالب 267 پروژه در دهه فجر امسال در یزد به بهره برداری می رسد، گفت: 5 هزار و 532 میلیارد جلد، که بیش از 4 هزار و 257 میلیارد حجم آن سهم بخش صنعت و معدن استان است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد پس از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه چشمگیری داشته که هر ساله در دهه فجر فرصت تبیین این دستاوردها را فراهم می کند، تصریح کرد: برنامه اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن یکی است. از مهمترین طرح ها و برنامه های دولت سیزدهم در این راستا این موضوع در استان به طور جدی در حال بررسی است. در دهه فجر امسال 44 واحد مسکونی از طرح اقدام ملی اقدام مسکن در استان مهریز مورد بهره برداری و واگذاری قرار گرفت. واحدها خواهد شد.

ابوالحسینی ادامه داد: 200 واحد طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن در شهر یزد 95 درصد و 150 واحد در شهرستان مهریز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما با توجه به اینکه هنوز امکان تحویل وجود ندارد. این واحدها به صاحبانشان در این ایام تمام نمی شود، اما قطعا این پروژه ها تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی در ادامه گازرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای استان با وام 173 میلیارد تنی را از دیگر پروژه های بزرگ عملیاتی شده در ایام الله دهه فجر عنوان کرد و تصریح کرد: ایجاد و توسعه شبکه برق شهری و روستایی استان با اعطای وام. 90 میلیارد تنی و بهره برداری کامل از تقاطع زکریای رازی یزد با وام 61 میلیارد تومانی از دیگر پروژه های مهم استان است که این روزها به بهره برداری می رسد.

در خصوص کار تولید فولاد با ظرفیت تولید یک میلیون تن کنسانتره و سرمایه گذاری 1544 میلیارد تنی و همچنین کار طرح توسعه تعاونی تولید سرنگ با سرمایه گذاری 1052 میلیارد تن، گفت: معاون استاندار: بهره برداری از واحد بزرگ لبنیات با سرمایه گذاری 100 میلیارد تنی، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی و بهره برداری از واحد پرورش قارچ خوراکی با سرمایه گذاری 14 میلیارد تن از مهمترین پروژه ها خواهد بود. دهه فجر در یزد.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان این نشست خبری مردم را حامی سرسخت انقلاب اسلامی دانست و گفت: به رشد خود ادامه دهید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید