بهره برداری از 12 پروژه عمرانی و زیربنایی مهریز در هفته دولت


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893379

دهقان گفت: در هفته دولت 12 پروژه به ارزش 200 میلیارد تومان در شهرستان مهریز داریم که تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر نیز با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد دهکان بنادکی فرماندار مهریز در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در هفته دولت 12 پروژه با اعتبار 200 میلیارد تومان در مهریز داریم که بخشی از آنها به بهره برداری رسیده است. بهره برداری و بخشی دیگر با حضور مسئولان کشوری است.» و استان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: از جمله امروز ساختمان مرکز اهداکنندگان خون مهریز افتتاح می شود، ساختمانی که مردم حدود 10 سال منتظر بهره برداری از آن بودند و با پیگیری های انجام شده از سوی این دولت انشالله به بهره برداری می رسد. با حضور معاون .

فرماندار مهریز بیان کرد: در هفته دولت امسال دو بوم گردی را نیز در شهرستان مهریز افتتاح کردیم.

دهقان گفت: نمایشگاه آوای خمت را داریم که در عین حال محصولات مهریز با 15 تا 40 درصد تخفیف به فروش می رسد و در بخشی از نمایشگاه همه خدمات رسان از ساعت 17 تا 22 پذیرای عموم مردم است.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت جلسه ای با استانداران سابق داشتیم که برای اولین بار در مهریز انجام شد و جلسه بسیار خوبی بود.

فرماندار مهریز تصریح کرد: فردا همه واحدها و ادارات به صورت مشترک دوز تقویتی واکسن کرونا را تزریق می کنند.

دهقان ادامه داد: اعزام تعدادی از نخبگان فرهنگی و اجتماعی به مشهد مقدس، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی و همچنین تجلیل از فعالان گرشگری از دیگر برنامه های برگزار شده در شهرستان مهریز به مناسبت هفته دولت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید