در هفته دولت 44 سایت عمرانی و زیربنایی به بهره برداری رسید


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893679

صمیمی گفت: 44 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان در سال جاری در شهرستان بافک به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی صمیمی فرماندار شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: 44 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان در سال جاری در شهرستان بافق به بهره برداری رسید.

وی افزود: البته ارزش فعلی این پروژه ها چندین برابر این رقم است زیرا این پروژه ها از چندین سال پیش آغاز شده و بخشی از هزینه ها نیز بر اساس قیمت قبلی محاسبه شده است.

فرماندار بافک تصریح کرد: سالن چند منظوره استاندارد با قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی یکی از این موارد است.

صمیمی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری بافق یکی دیگر از پروژه هایی است که ظاهرا در هفته دولت قطع نشده اما آماده بهره برداری است و به زودی افتتاح می شود. این یک پروژه بسیار معتبر و خوب برای شهر است.

فرماندار بافک تصریح کرد: در حوزه جهاد کشاورزی، در زمینه آبیاری تحت فشار، در زمینه تولید مرغ گوشتی و همچنین در زمینه اصلاح محصول برنامه هایی داشتیم.

صمیمی گفت: در زمینه پروژه های هادی روستاها در چندین روستا اقدام شده و ساختمان راه آهن مرکزی بافق نیز از دیگر پروژه هایی است که به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: سامانه سنجش آلودگی هوا که پیش از این در شهرستان بافق نداشتیم از دیگر طرح هایی است که عملیاتی شده و مردم می توانند وضعیت کیفی هوا را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

فرماندار بافق تصریح کرد: پروژه های متعددی برای عمران شهری و روستایی و همچنین پروژه های متعددی داشته ایم که یکی از آنها راه اندازی عملیات گازرسانی به روستاهای کوهستانی سبزهشت بافاق است که با اتمام این پروژه تقریبا 99 درصد. روستاهای بافاق گازدار می شود.

صمیمی گفت: مزرعه نمونه پرورش ماهی تیلاپیا با روش های نوین بهره برداری خود را آغاز کرده و 12 میلیارد تومان وام دارد و کمتر از دو ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: جدیدترین روش‌های پرورش ماهی در این مزرعه به نمایش گذاشته می‌شود تا بهره‌برداران و بخش خصوصی بتوانند از این روش‌ها استفاده و سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید