تمامی پروژه های دهه فجر در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810169

محی الدینی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی پروژه های آغاز شده در ایام الله دهه فجر در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه دهه فجر دهه پرکاری شهردار و شورای شهر یزد است، اظهار داشت: دهه فجر برای شهردار و شورای شهر یزد بسیار پرکار است. این شهر به بهره برداری رسیده و یا فعالیت اجرایی آن آغاز شده است.

شهردار یزد با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پروژه های آغاز شده همه در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: در این پروژه ها چهارراه شهدای نعیم آباد با وام 750 میلیارد ریالی یک واحد بود. از مهمترین برنامه های شهرداری و شورای شهر است. طبق قولی که به مردم داده بودیم، این پروژه همزمان در 22 باخمن به بهره برداری رسید.

وی به تمدید پروژه بلوار شهید محمدانی به هشت سال اشاره کرد و گفت: این بلوار وضعیت بسیار بدی داشت و هر ساله تصادفات زیادی رخ می داد.

محی الدینی گفت: حدود 4 ماه پیش با همکاری دهیاری اکرمیه با 110 میلیارد ریال وام که نزدیک به 80 درصد از این وام توسط شهرداری تامین شد، تملک این مسیر به پایان رسید این پروژه با ساماندهی در بلوار 19 بهمن ماه اجرا شد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد به برداشتن دیوار پارکینگ شهرداری یزد و الحاق آن به پارک باغملی و همچنین الحاق بخشی از پارک شادی به مجموعه روبروی آن اشاره کرد و گفت: خدمات دولتی یزد انجام شده است. فضای سبز زیادی در حال حاضر حصارکشی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع را به عنوان پیشنهاد به استاندار و نماینده مردم شریف یزد در مجلس و همچنین شهرداری ارائه می کنیم که این ادارات دیوارهای خود را به عقب برگردانند و به عنوان فضای سبز شهری در اختیار مردم قرار دهند. . “

محی الدینی با بیان اینکه روند افتتاح پروژه های شهرداری یزد همچنان ادامه دارد، گفت: پروژه های شهرداری یزد تا پایان سال به طور مستمر به بهره برداری می رسد و تمام تلاش ما بر این است که تمامی پروژه های نیمه تمام تکمیل و بهره برداری شود. ممکن است. به زودی.”

وی گفت: پروژه های قابل بهره برداری در هفته های آینده شامل پروژه آب انبار فرهاد خادم در روز شهادت وی، افتتاح پروژه شهدای کوچه بیوک، چندین پروژه منطقه تاریخی و احداث میادین میوه و تره بار در پنج قسمت از این منطقه است. شهر

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید