ویزیت رایگان بیماران به مناسبت دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان / بسیج جامعه پزشکی همچنان در میدان ایستاده است


ساعت: 14:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805491

جهادگران جامعه پزشکی مناطق فقیرنشین سیستان و بلوچستان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عیادت، توزیع داروهای رایگان، سخاوتمندانه و خالصانه در خدمت مردم منطقه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کمیلی معاون بیس جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در نقاط مختلف استان توسط بسیج جامعه پزشکی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ویزیت رایگان کمک به نیازمندانی است که دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی ندارند، افزود: هدف ما توجه به سلامت مردم مناطق محروم است. در همین راستا طرح رایگان بازدید از روستاهای شمال استان درآمدزایی دارد.

این مسئول تصریح کرد: کنترل فشار و قند خون، غربالگری بیماری های عروق کرونر قلب، ارائه آموزش های بهداشتی برای مقابله با بیماری های عروق کرونر قلب و سویه های جهش یافته آن و واکسیناسیون افراد از جمله اقدامات در دستور کار است که در این راستا 28 نفر از اهالی گوری بازدید کردند. شهر زابل به صورت رایگان و ساکنان زهک و هیرمند نیز خدمات صحی رایگان دریافت کردند.

گفتنی است، آذین بندی مراکز درمانی ایرانحر با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط بسیجیان کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید