برنامه های بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج / ویزیت رایگان مناطق محروم و حاشیه شهر

ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785512

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برنامه های این سازمان را در هفته بسیج با محوریت مبارزه با تاج و تخت و افزایش میزان واکسیناسیون در کشور اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اعلام کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در مراسم گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را یکی از عجایب انقلاب اسلامی و ابتکار امام خمینی (ره) دانست. که بسیج بتواند در حضور فعال، موثر باشد و انقلاب کند. اوج افتخارات بسیجی فرصت مناسبی برای معرفی نسل های جدید با فرهنگ بسیجی است که می توانند جانفشانی ها و جانفشانی های بسیجی و دستاوردهای آن را منتقل کنند و این رسالت خطیری است که بر دوش بسیجی گذاشته شده است. بسیج.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور همانند سال های گذشته برنامه های متعددی برای گرامیداشت این هفته مبارک در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به افزایش واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی و اعزام نیروهای داوطلب و بسیجی به مراکز سراسر کشور اشاره کرد.

تجلیل از خانواده های مدافعان سلامت و شهدای حوزه سلامت، عیادت از بیماران به ویژه جانبازان و رزمندگان و عیادت و تجلیل از منزل شهدای مدافع سلامت از دیگر برنامه های بسیج جامعه پزشکی در این هفته است.

از دیگر برنامه ها و فعالیت های این سازمان در ایام الله گرامیداشت هفته بسیج با هدف ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و افزایش میزان واکسیناسیون در کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی و احترام به خانواده شهدای سلامت

– اعزام گروه های جهادی و اکیپ های بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاها برای ویزیت رایگان و خدمات رسانی به مردم.

ایجاد ایستگاه های سلامت محور برای توزیع رایگان ماسک، محلول و …

-تقویت و تقویت (تقویت) طرح شهید سلیمانی با انجام تمرینات در زمینه های نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شناسایی و مراقبت از بیماران عروق کرونر، توزیع مراقبت های دقیق در چارچوب طرح و حمایت از بیماران و خانواده های آنان، توسعه مراکز واکسیناسیون و… .

ارائه خدمات درمانی رایگان و تخفیفات ویژه در مراکز درمانی خاص

– ارائه برنامه هایی برای ترغیب مردم به واکسینه شدن

گفتنی است، بسیج همچنان به تبدیل ده‌ها هزار پایگاه بسیج به پایگاه‌های سلامت، سازماندهی و استخدام 350 هزار بسیجی برای مدیریت بیماری‌های عروق کرونر قلب، انجام عملیات غربالگری، راه‌اندازی ایستگاه‌های بهداشت و درمان و تیم‌های ضدعفونی، جلب کمک و حمایت مردمی و مؤمنان ادامه می‌دهد. تاج و … در چارچوب طرح شهید سلیمانی به جهاد و فعالیت های روزمره می پردازند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید