ویزیت رایگان 43 متخصص در حاشیه شهر کرمان / تحویل دارو و عینک رایگان برای نیازمندان


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837189

محمدجواد علیا گفت: این گروه جهادی شامل 43 پزشک متخصص و فوق تخصص با 10 سال سابقه کار است که تمامی خدمات مورد نیاز بیماران را به صورت رایگان ارائه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد علیا سرپرست تیم جهاد پزشکی اعزامی تهران در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان با بیان اینکه گروه جهادی یک گروه غیردولتی بود، گفت: این گروه دارای 45 تا 50 پزشک متخصص و فوق تخصص است که اکثر آنها آنها که جهاد فعال هستند خدمات پزشکی به مردم مناطق مختلف و دورافتاده خدمات ارائه می کنند.

علیا گفت: این ششمین بار است که با نام سپاه جهاد به کرمان سفر می کند و ما در خدمت مردم سرزمینمان هستیم.

رئیس تیم جهادی پزشکی گفت: برای اولین بار در این سفر جلساتی را به صورت الکترونیکی برگزار می کنیم تا بتوانیم در تجلیل از مردم کشورمان فعالیت ویژه ای داشته باشیم و بهترین ها با رسیدن به ظرفیت اتفاق بیفتد. شناسایی و آمار.» او می خورد.

علیا گفت: این گروه جهادی دارای تخصص های مختلفی از جمله دندانپزشکی، چشم پزشکی، اورولوژی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، تقویت و رژیم درمانی، طب ایرانی، ارتوپدی و همچنین مشاوره بازرگانی، مشاوره حقوقی، بحث و گفتگو است. راه حل ها

وی افزود: یکی از وجه تمایز این گروه این است که در کنار کارهای جهادی پزشکی، کارهای فرهنگی نیز انجام می شود.

علیا گفت: خدمات گروه جهاد پزشکی از ساعت 8 الی 17 می باشد.

سرپرست تیم جهادی پزشکی اعزامی تهران گفت: کلیه خدمات اعم از تهیه داروهای مورد نیاز بیماران و همچنین رادیولوژی، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و رادیولوژی توسط تیم جهادی در محل انجام می شود و تمامی پزشکان و اساتید مجرب و مجرب هستند. و ده سال سابقه کار دارند.

علیا ادامه داد: در بخش دندانپزشکی 10 پزشک با یک دستیار مشغول به کار هستند که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به ارائه خدمات می پردازند.

سرپرست تیم جهادی مدت این اردو را سه روز عنوان کرد و گفت: داروخانه و جامعه کاملی داریم که برای تامین و تحویل دارو به بیماران نیازمند، کودکان شاغل در کرمان و کمیته امداد که برای ما نمایندگی دارد تلاش می کند. “

علیا گفت: در بحث چشم پزشکی و تهیه عینک به تمام افرادی که محروم هستند و توان خرید عینک را ندارند به صورت رایگان عینک ارائه می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پزشکان حاضر در این گروه جهادی مطلع و مجرب بوده و از تهران اعزام شده اند. شاید بیماران باید ماه ها و شاید هفته ها در لیست انتظار بمانند تا نوبت بگیرند، اما اکنون این تیم به راحتی در دسترس همه نیازمندان و محرومان است که می توانند از همه خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید