ویزیت بیش از سه هزار بیمار با بسیج جامعه پزشکی در سیستان و بلوچستان

ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790579

جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان با اعزام گروه های جهادی به مناطق فقیرنشین و کم برخوردار در صدد محرومیت زدایی در این مناطق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به تداوم اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات بی منت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم رسالت اصلی بسیج است، گفت: با تلاش کانون های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های هش، ایرانشهر، سراوان، زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز تعداد 1400 بیمار به ویژه در روستاییان متعجب و حاشیه نشینان از 37 ژنرال شهید رعنمون ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

این مسئول افزود: با حضور و تلاش بسیجیان متخصص در شهرستان های هش، ایرانشهر، هیرمند و نیمروز تعداد 263 بیمار توسط متخصصین اطفال، داخلی، فیزیوتراپی، جراحان مغز و اعصاب عمومی ویزیت شدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حضور 40 دندانپزشک سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به 1861 نفر در استان که به صورت رایگان انجام می دهند اشاره کرد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره به رزمایش اقتدار بسیج توسط گروه های جهادی 100 نفره کانون های سراوان، زابل و هامون در هفته بسیج افزود: از 200 بیمار ویزیت شده در ایرانشهر، زابل و هش با حضور 50 نفر. اعضای مراکز زابل، سراوان، خاش و هیرمند و با ظرفیت 30 خودرو به رزمایش مقابل تاج و تیم های آموزشی اعزام شدند.

وی در خاتمه مطلب فوق به بررسی فشار خون و واکسیناسیون بیماران در نمایشگاه هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: با برپایی 6 پایگاه سلامت در اقصی نقاط استان خدماتی از جمله تست فشار و قند خون، ماسک توزیع، بسته بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده ارائه شد.

کمیلی گفت: برای آموزش پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب و راه های انتقال ویروس، پنج تیم آموزشی با کمک مراکز زابل، سراوان، هامون و هیرمند به مردم خدمات ارائه کردند.

گفتنی است دیدار با اعضای کانون ها از راهنمای نماز جمعه شهرستان ها، فضای کانون های بسیج، تجلیل از مدافعان سلامت و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید